برگزاری نشست پیش‌بینی تولید و بهره‌برداری از میدان‌های نفتی در شرکت اروندان


برگزاری نشست پیش‌بینی تولید و بهره‌برداری از میدان‌های نفتی در شرکت اروندان

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، نشست پیش‌بینی تولید و بهره‌دهی چاه‌ها و میدان‌های نفتی ظهر امروز (دوشنبه، ۱۸ مهرماه) با حضور عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، مدیران میدان‌های نفتی، مدیران واحدها و...

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت و گاز اروندان، نشست پیش‌بینی تولید و بهره‌دهی چاه‌ها و میدان‌های نفتی ظهر امروز (دوشنبه، ۱۸ مهرماه) با حضور عبدالله عذاری‌اهوازی، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، مدیران میدان‌های نفتی، مدیران واحدها و کارشناسان فنی در کمپ منطقه دارخوین برگزار شد.

در این نشست مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر نبی اکرم (ص) بر استفاده و به‌کارگیری شرکت‌های داخلی و دانش‌بنیان برای تعمیر و راه‌اندازی چاه‌های میدان مشترک آزادگان جنوبی تأکید کرد و در ادامه افزود: در مقایسه با به‌کارگیری شرکت‌های خارجی با صرف هزینه‌های کمتر توانستیم توان تولید میدان آزادگان جنوبی را به شکل قابل‌توجهی افزایش دهیم.

عذاری‌اهوازی در همین باره ادامه‌ داد: بی‌شک افزایش ظرفیت تولید ۱۸ درصدی نتیجه تلاش و کوشش همکاران پرتلاش ما در واحدهای عملیاتی بوده است و از تک‌تک این عزیزان قدردانی و تشکر می‌کنم.

در ادامه نشست درباره موانع و الزام‌های تولید، مطالبی از سوی مدیر، رؤسا و کارشناسان اداره مدیریت فنی و دیگر مدیریت‌ها مطرح و تصمیم‌های لازم برای تحقق اهداف تولید پیش‌بینی‌شده اتخاذ شد.

در این نشست همچنین دستاوردهای برجسته شرکت نفت و گاز اروندان شامل صرفه‌جویی در کاهش هزینه‌های ارسال نفت به یکی از واحدهای تولیدی مطرح شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !