رشد 53 درصدی سود عملیاتی وتجارت


بانک تجارت در شهریورماه موفق به کسی سود عملیاتی یک هزار و ۳۶۹ میلیارد تومانی بود که این رقم برابر با تراز مثبت ۴۱ درصدی در این دوره ماهانه بود.

رشد 53 درصدی سود عملیاتی "وتجارت"

بورس نیوز:

بانک تجارت در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به پایان شهریورماه سال جاری میزان درآمد‌های عملیاتی محقق‌شده را نزدیک به مبلغ ۹ هزار ۴۱۴ میلیارد تومان شناسایی کرد و از ابتدای سال مالی تا پایان نیمه نخست سال جاری نیز مجموع درآمد‌های محقق‌شده این بانک به ۳۴ هزار و ۱۷۲ میلیارد تومان رسید.

وتجارت عمده‌ترین درآمد عملیاتی محقق‌شده که در پایان تابستان از خود بر جای گذاشت مربوط به بخش تسهیلات اعطایی با مبلغ ۴ هزار ۷۳۴ میلیارد تومان بود دربرگیرنده‌ی که نیمی از میزان درآمدی است که طی این دوره ماهانه به دست آمده و پس از آن نیز بیشترین درآمد محقق‌شده مربوط به درآمد سرمایه‌گذاری‌ها با ۳ هزار و ۲۵۴ میلیارد تومان بود.

همان‌طور که گفته شد درآمد تسهیلات اعطایی که بانک تجارت در شهریورماه به دست آورد مبلغی بالغ‌بر ۴ هزار و ۷۳۴ میلیارد تومان بود و از ابتدای سال مالی تا پایان ششمین ماه از سال جاری نیز مجموع درآمد تجمیعی این بخش برابر با ۲۳ هزار و ۴۸۵ میلیارد تومان شناسایی شد.

رشد 53 درصدی سود عملیاتی "وتجارت"

میزان درآمدی که طی این دوره اعلام شد در مقایسه با مردادماه نزدیک به ۲۱ درصد رشد پیدا کرد و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۰ درصد افزایش درآمد تسهیلات اعطایی را در کارنامه مالی خود به اطلاع سهامداران رساند.

بانک تجارت در پایان شهریورماه سال جاری بیشترین میزان درآمدی که از تسهیلات اعطایی به دست آورد مربوط به بخش «مرابحه» با یک هزار و ۵۷۹ میلیارد تومان بود و پس از این بخش نیز بیشترین سهم درآمدزایی تسهیلات اعطایی به «سایر تسهیلات» با ۷۹۵ میلیارد تومان اختصاص یافت، از ابتدای سال مالی تا پایان شهریورماه میزان درآمدی که از بخش مرابحه به دست آمد برابر با ۸ هزار و ۸۰۸ میلیارد تومان بود.

سود سپرده سرمایه‌گذاری "وتجارت"

سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری که بانک تجارت به مشتریان خود پرداخت کرد برابر با مبلغ ۳ هزار و ۳۶۵ میلیارد تومان بود، این مبلغ طی ۶ ما گذشته که از ابتدای سال مالی گذشته است بالغ‌بر ۱۸ هزار میلیارد تومان به ثبت رسید، بیشترین میزان پرداختی جهت سود سپرده سرمایه‌گذاری مربوط به «سپرده‌های بلندمدت ۲ ساله» با یک هزار و ۶۳۴ میلیارد تومان بود.

بانک تجارت در شهریورماه موفق به کسی سود عملیاتی یک هزار و ۳۶۹ میلیارد تومانی بود که این رقم برابر با تراز مثبت ۴۱ درصدی در این دوره ماهانه بود، میزان سود عملیاتی که به ثبت رسید در مقایسه با مردادماه ۵۳ درصد افزایش را به دنبال داشت.

پایان مطلب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !