برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ایپاس»از 25 تا 28 مهر/ رونمایی از پلتفرم ایپاس پلاس


برگزاری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ایپاس»از 25 تا 28 مهر/ رونمایی از پلتفرم ایپاس پلاس

مدیر عامل ناجی‌پاس از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا اصغریان مدیر عامل ناجی‌پاس در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در نشست خبری با اصحاب رسانه از برگزاری نمایشگاه در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) خبر داد.

مدیرعامل ناجی‌پاس با بیان اینکه زمان بازدید از نمایشگاه ساعت ۹ تا ۱۷ است به دوسال وقفه برگزاری این نمایشگاه به دلیل ویروس کرونا اشاره و اظهار داشت: امسال حدود ۲۰۰ شرکت ثبت نام کرده و غرفه نمایی نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ اثر ارائه شده که حدود ۵۰ اثر ممیزی شدند تصریح کرد: رونمایی از پلتفرم ایپاس پلاس از جمله مورد جدیدی است که در این دوره رونمایی شده و این نمایشگاه بعد از پایان دوره نیز به صورت مجازی فعال خواهد بود.

وی افزود: امسال۳۶ نماینده از کشورهای خارجی با ۲۰ برند معتبر شرکت کننده هستند؛ روسیه به دلیل جنگ و چین به دلیل ادامه بیماری کرونا در نمایشگاه امسال شرکت ندارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...