فعالیت 738 مدرسه غیر دولتی به علت تخلف ممنوع شد


فعالیت 738 مدرسه غیر دولتی به علت تخلف ممنوع شد

مشهد ـ معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: ۷۳۸ مدرسه غیر دولتی به علت استانداردنبودن فضای آموزشی، تخلفات و نداشتن صلاحیت حرفه‌ای مدرسه داری ممنوع الکار شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد محمودزاده در نشست شورای هماهنگی مدارس غیردولتی در مشهد اظهار کرد: ۷۳۸ مدرسه غیر دولتی به علت استانداردنبودن فضای آموزشی، تخلفات و نداشتن صلاحیت حرفه‌ای مدرسه داری ممنوع کار شدند.

معاون وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: در ۱۷ هزار مدرسه غیر دولتی بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار دانش آموز در حال تحصیل هستند که نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار نفر افزایش داشته است.

وی شهریه‌های مدارس غیر دولتی در سال تحصیلی جاری را عنوان کرد و گفت: امسال شهریه‌های مدارس غیر دولتی از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان تا ۳۷ میلیون تومان در مقاطع مختلف شهرها و استان‌های کشور اعلام شد و این شهریه‌ها بصورت پیامک به خانواده اعلام شد و اگر مدرسه‌ای در پرداخت شهریه تخلفی انجام دهد برخورد قانونی خواهد شد.

محمودزاده افزود: در سند تحول بنیادین بدنبال فعالیت برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و علمی هستیم و دراین نشست بدنبال هماهنگی لازم برای انجام بهتر این سند در سطح مدارس غیردولتی کشور هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...