ستاره سابق تیم ملی در بهترین فرم ممکن


ستاره سابق تیم ملی در بهترین فرم ممکن

فرهاد قائمی به دنبال تداوم عملکرد خوب در لیگ برتر والیبال خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، فرهاد قائمی از فضای والیبال ملی فاصله گرفته و تمام تمرکز خود را روی بحث باشگاهی قرار داده است. ستاره سابق تیم ملی والیبال ایران که جزو بازیکنان نسل طلایی ما بود و سرویس‌های جذابش تا مدت ها در تیرزرهای FIVB مشاهده می‌شد.

فرهاد قائمی در فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر والیبال برای سپاهان توپ می زد اما با این تیم پر ستاره توفیقی در کسب عنوان قهرمانی نداشت. از طرف دیگر سپاهان در این فصل تصمیم گرفت که در لیگ برتر تیم داری نکند و به همین خاطر ستاره‌های این تیم کوچ کردند.

فرهاد قائمی هم مطابق پیش بینی از سپاهان جدا شد و با وجود چند پیشنهاد فولاد سیرجان را انتخاب کرد. با تصمیم فدراسیون مس رفسنجان به دلیل عدم پرداخت مطالبات خود در بازی اول 3-0 برابر فولاد سیرجان بازنده اعلام شد. در بازی دوم اما سیرجانی ها با ارائه یک نمایش فوق العاده 3-0 سایپا را شکست دادند.

فرهاد قائمی در این دیدار 10 امتیاز برای تیمش کسب کرد و آمار فوق العاده موفقیت 100 درصدی در حملات را به ثبت رساند تا نشان دهد در روزهای خوب خود به سر می برد و قطعا در جدال امروز فولاد سیرجان برابر راه یاب ملل یکی از کلیدی ترین بازیکنان تیمش خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا