لیگ برتر فوتسال به چرخه عادی برگشت؛/ شش ماه تعطیلات در انتظار تیم ملی فوتسال


لیگ برتر فوتسال به چرخه عادی برگشت؛/ شش ماه تعطیلات در انتظار تیم ملی فوتسال

تیم ملی فوتسال ایران بعد از پایان جام ملت‌های آسیا برنامه خاصی تا سال آینده ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وحید شمسایی با کسب مقام دوم جام ملت های آسیا در کویت، به کار خود پایان دادند. کاروان تیم ملی دو روز پیش به ایران بازگشت و لیگ برتر فوتسال بعد از وقفه ای یک و نیم ماهه از هفته آینده دوباره آغاز به کار خواهد کرد.

چنین وقفه طولانی در تاریخ لیگ برتر فوتسال (جز دوران همه‌گیری کرونا) تقریبا کم سابقه بود اما با توجه به برنامه های پیش رو، به نظر نمی رسد که ادامه این فصل فوتسال باشگاهی ایران دوباره تحت الشعاع برنامه های تیم ملی، تعطیل شود.

تنها تورنمنت احتمالی که تیم ملی فوتسال ایران در مقطع می توانست در آن شرکت کند، تورنمنت کاسپین بود که طی دو سال اخیر برگزار نشده و امسال نیز با توجه به شرایط نظامی کشورهای روسیه و اوکراین به نظر نمی رسد که برگزار شود. این تورنمنت پاییز هر سال با حضور تیم های ملی کشورهای حوزه دریای خزر برگزار می شود.

تیم ملی فوتسال ایران سال گذشته در جام جهانی با قبول شکست مقابل قزاقستان، از رسیدن به جمع چهار تیم نهایی بازماند. این تیم امسال در جام ملت های آسیا فرصت کسب قهرمانی سیزدهم را از دست داد و اینک باید خود را آماده جام جهانی 2024 کند. با توجه به تاریخ این مسابقات و پیش بینی نشدن دیدار تدارکاتی یا تورنمنت دیگری، تعطیلاتی حداقل شش ماهه تا پایان سال برای تیم ملی پیش بینی می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتسال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر