اشرف حکیمی تکذیب کرد: امباپه در پاریس خوشحال است


اشرف حکیمی تکذیب کرد: امباپه در پاریس خوشحال است

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، معتقد است که اخبار مربوط به تصمیم کیلیان امباپه از این باشگاه شایعه است.

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی روز گذشته مدعی شدند که امباپه از این که به پیشنهاد رئال مادرید پاسخ منفی داده و قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید کرده ناراحت و پشیمان است.
به گفته روزنامه اسپانیایی مارکا، مدیران این باشگاه به وعده‌هایی که به این بازیکن داده بودند عمل نکردند و همین موضوع باعث شده که او احساس کند از سوی پاری سن ژرمن به او خیانت شده است.
کریستوف گالتیه، سرمربی پی اس جی، پس از پایان بازی شب گذشته برابر بنفیکا در نشست خبری‌اش مدعی شد که این موضوع کاملا اشتباه است و صرفا از یک شایعه بی‌اساس نشات گرفته است.

اشرف حکیمی تکذیب کرد: امباپه در پاریس خوشحال است
اشرف حکیمی نیز پس از سوت پایان بازی و تساوی 1-1 برابر بنفیکا به خبرنگاران گفت:« این مسائلی است که مردم مطرح می‌کنند و حقیقت ندارد. من هر روز او را خوشحال می‌بینم. کیلیان از این که کنار ماست خوشحال است. او امشب این موضوع را نشان داد، تلاش کرد و گل زد. فردا هم شرایط به همین شکل خواهد بود.»
روز گذشته چند رسانه خبر داده بودند که امباپه به همراه سرخیو راموس قرار است امروز به مادرید بروند و شاید مذاکراتی را نیز با مدیران رئال مادرید داشته باشند.
این مدافع سابق رئال مادرید در این‌باره اضافه کرد:«من برنامه‌ای برای فردا ندارم (با خنده). هیچ‌کس چیزی به من نگفته است. من می‌دانم که فردا تمرین داریم. این خبر را در شبکه‌های اجتماعی دیدم اما نمی‌دانم دیگران در وقت آزادشان چه کار می‌کنند. این اخبار هیچ تاثیری روی تمرکز تیمی ما ندارد.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...