گل محمدی: به 3 امتیاز بازی با مس نیاز مبرم داریم


گل محمدی: به 3 امتیاز بازی با مس نیاز مبرم داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط جدول برای ما کسب ۳ امتیاز بازی با مس رفسنجان مهم است.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با تیم مس رفسنجان اظهار کرد: بازی مهمی در پیش داریم و باید برابر تیمی بازی کنیم که نتایج خوبی گرفته و فوتبال رو به جلو بازی می‌کنند. برای ربیعی احترام قائل هستیم اما به ۳ امتیاز این بازی خانگی نیاز داریم . با توجه به شرایط جدول برای ما این بازی خیلی حساس است.

او ادامه داد: ما باید روی وظایف مان و بحث های فنی تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم. مقابل سپاهان هم خوب بازی کردیم اما تحت تاثیر بازی برابر تراکتور بودیم. جا دارد که بهتر بشویم و با توجه به وقفه لیگ ناهماهنگی زیادی در تیم ما رخ داد. در بازی فردا می‌توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.

گل محمدی درباره حضور بازیکنانش در اردوهای تیم هم گفت: اگر فاصله بازی‌ها ۷ روز باشد ما مخالفتی با حضور ۳ روزه بازیکنان در اردوی تیم ملی نداریم. اما وقتی فاصله ۶ روز باشد شرایط فرق می‌کند. ما دوست داریم تیم ملی به خوبی آمده شود و به هماهنگی برسند. تیم ملی هم نیاز به زمان بیش‌تری دارد تا خودش را برای جام‌جهانی آماده کند.

گل‌محمدی درباره حضور ساپینتو در اردوی تیم ملی هم گفت: تلفنی با کی‌روش صحبت کردم و لازم باشد مشکلی ندارم که حضوری به ساختمان پک بروم و با کی‌روش صحبت کنم.

وی درباره تغییر چهره‌اش و این که موهای خود را کوتاه کرده است هم گفت: بعدا درباره این موضوع صحبت می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط زمین تمرین تیمش هم گفت: با شرکت نفت برای در اختیار گرفتن زمین تهرانسر صحبت کردیم و قرار است قرارداد امضا شود. شرایط زمین ورزشگاه کاظمی واقعا خوب نیست.

او درباره شرایط داوری هم گفت: داوری بحثی است که در دو سه سال اخیر مطرح شده و فشار زیادی روی کمیته داوران بوده است. من دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم. ممکن است در برخی بازی‌ها مشکلاتی باشد اما بخشی از این مشکلات طبیعی است. داوران می‌توانند بهتر باشند اما باید امکانات لازم را در اختیار آن‌ها بدهیم.آن‌ها حتی گوشی ارتباطی ندارند چه برسد به این که بخواهیم کمک داور ویدیویی داشته باشند.

گل‌محمدی همچنین گفت: تیم‌هایی که مدعی قهرمانی هستند از نظر بازیکن شرایط خوبی دارند و بازیکنان خارجی هم به تیم‌ها کمک می‌کنند و کیفیت لیگ از پارسال بهتر شده است.حضور مربیان بزرگ و بازیکنان خارجی رقابت‌ها را جذاب کرده است. امسال لیگ سختی داریم و هر تیمی بتواند کم‌ترین مشکلات را داشته باشد قهرمان می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدئو) لحظه هدف قرار گرفتن چند ریز پرنده در آسمان اصفهان توسط پدافند هوایی