نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان وحدت اسلام را به ذلت کشاند


رئیس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی اظهار داشت: جهان اسلام همواره شخصیت های برجسته ای را برای گسترش وحدت دارد آنها باید برای آینده امت اسلامی چاره ای بیاندیشند.

نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنان وحدت اسلام را به ذلت کشاند
به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، مولوی اسحاق مدنی رئیس شورای عالی مجمع تقریب مذاهب اسلامی، در مراسم افتتاحیه سی و ششمین کنفرانس وحدت اسلامی اظهار داشت: " وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا ۚ " این آیه بعد از انقلاب اسلامی ایران در زمینه وحدت بیشتر از همه تلفظ می‌شود. آیه ای است که رسول خدا(ص) و میان صحابه هایشان زمانیکه اختلاف ایجاد شده بود از آن استفاده کردند.

وی افزود: امروز هم منافقین و دشمنان اسلام از وحدت امت اسلامی ضرر می‌بینند، بنابراین باید بدانیم که قدرت وحدت دشمنان را نابود می‌کند آنها چشم دیدن وحدت را ندارند و همواره در تلاش اند تا آن را نابود سازند.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تصریح کرد: جهان اسلام همواره شخصیت های برجسته ای را برای گسترش وحدت دارد آنها باید برای آینده امت اسلامی چاره ای بیاندیشند. دشمنان اتحاد را به راحتی تحمل نمی‌کنند.

مولوی مدنی خاطر نشان کرد: امروز امت اسلامی باید پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران باشند در واقع امروز مردم ایران بیدار شده اند گرچه برخی از افراد هنوز در پی ایجاد تفرقه هستند اما حقانیت جمهوری اسلامی ایران برای همگان روشن شده است.

رئیس شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد:علما و اندیشمندان باید اساس اسلام را گسترش دهند این عزتی که امروز نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم جمهوری اسلامی ایران دست یافته اند باعث می شود در مقابل سو استفاده های دشمنان شجاعانه ایستادگی کنند.

وی تصریح کرد: امروز اگر نظام جمهوری اسلامی ایران نبود،دشمنان به ذلت کشیده نمی‌شدند و از هر راهی برای ایجاد تفرقه دریغ نمی‌کردند. امیدواریم که این امت اسلامی با هوشیاری کامل سرفراز باشد و در نهایت بتوانیم به آنچه که مدنظرمان است یعنی تمدن نوین اسلامی دست یابیم.


انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو