پندار اکبری: ترجیح می‌دهم در آثار با کیفیت بازی کنم


پندار اکبری: ترجیح می‌دهم در آثار با کیفیت بازی کنم

پندار اکبری بازیگر سینما و تئاتر گفت: در هر صورت صفحه شخصی هر فرد در فضای مجازی مربوط به اوست که گاها به طرح نقطه نظراتشان می انجامد، شخصا اعتقاد دارم که برای اظهار نظر در فضای مجازی باید آگاه باشیم.

پندار اکبری درباره آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر قرارداد حضور در یک سریال تلویزیونی را بسته‌ام و قرار است به زودی جلوی دوربین بروم، البته اثر فعلا در مرحله پیش تولید است و اجازه ندارم درباره جزئیات آن چیزی بگویم.
وی درباره کم کار بودن خود در عرصه بازیگری اظهار کرد: طبیعتا تولیدات نسبت به گذشته بسیار کمتر شده است که دلیل اصلی آن اثرات مداوم کرونا است، هنوز تولیدات به وضعیت قبلی خود بازنگشته اند. از سویی ترجیح همیشگی من حضور در آثاری است که با کیفیت بوده و قابل دفاع باشند.

تئاتر پساکرونا آینده روشنی دارد
اکبری درباره تجربه کارگردانی تئاتر خود اظهار کرد: خوشبختانه نمایشم با استقبال خوبی روبرو شد و ۲۰ شب هم تمدید شدیم، قرار بود اثر را برای جشنواره تئاتر فجر بفرستیم اما با تغییر قوانین جشنواره مبنی بر لزوم تولیدات تازه حضورمان در جشنواره ممکن نیست، البته اگر ممکن باشد از اجرای مجدد اثر در تماشاخانه ای دیگر استقبال می کنم. حال که کرونا کمرنگ‌تر شده استقبال از تئاتر با موفقیت بیشتری همراه خواهد بود.

پندار اکبری: ترجیح می‌دهم در آثار با کیفیت بازی کنم


اکبری: فضای مجازی محلی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان است
وی درباره فعالیت در فضای مجازی ادامه داد: پیشتر در فضای مجازی فعالیت داشتم اما فعلا به دلیل مشکلات اینترنت فعالیتی ندارم، سعی می‌کردم در آن زمان هم درباره آثارم صحبت کنم و این فضا را محیطی برای ارتباط مستقیم با مخاطبان می دانستم.اکبری درباره اظهارنظر هنرمندان در فضای مجازی پیرامون مسائل مختلف خاطرنشان کرد: در هر صورت صفحه شخصی هر فرد در فضای مجازی مربوط به اوست که گاها به طرح نقطه نظراتشان می انجامد، شخصا اعتقاد دارم که برای اظهار نظر در فضای مجازی باید آگاه باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج