غضنفر آبادی: باید ماهیت مابقی نفوذی‌ها مشخص شود


غضنفر آبادی: باید ماهیت مابقی نفوذی‌ها مشخص شود

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: باید از این حادثه اخیر نهایت استفاده را ببریم و لازم است ماهیت مابقی نفوذی‌ها هم مشخص شود.

حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۲۰ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: مردم ایران اسلامی از فتنه و اغتشاشات اخیر نگران و غصه دار شدند. چرا که می‌گفتند با این همه هیاهو و جو تبلیغاتی گسترده امپراطوری دروغ پرداز دشمن و بی رحمی اغتشاش گران چه بر سر انقلاب و ایران خواهد آمد.

وی با انتقاد از ناامن کردن کسب و کار مردم از سوی اغتشاش گران و حمایت برخی از چهره‌های شناخته شده از این اقدامات، تصریح کرد: باید به مردم بگوییم که آرام و آسوده باشید. این جوشش و غلیان انقلاب است تا طلای ناب انقلاب اسلامی را یک بار دیگر از ناخالصی‌ها جدا کند.

رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: دیدید که چه ناخالصی‌هایی جدا شد!؟ ناخالصی‌های صدا و سیما، دانشگاه‌ها، مدارس، ورزشکارها و حتی مجلس را دیدید؟ هرچند که این ناخالصی‌ها کوچک و جزئی باشد اما یک شیء متعفن و گندیده فضای بزرگی را بدبو می‌کند و نمی‌گذارد بوی خوش حق به مشام برسد.

غضنفر آبادی: باید ماهیت مابقی نفوذی‌ها مشخص شود

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و مسئولان باید از این حادثه نهایت استفاده را کنند. باید ماهیت مابقی نفوذی‌ها مشخص شود و باید در انتخاب مدیران در همه عرصه‌ها هوشیار باشیم.

غضنفرآبادی تصریح کرد: کور باد چشمان ما اگر بخواهیم برنامه‌هایی را تماشا کنیم که مجریان آن انسان‌های پست و بی ارزشی باشند که خیمه شیطان را به خیمه امام زمان (عج) ترجیح دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز