آپارتمان های قدیمی ساز مرکز تهران چند؟


آپارتمان های قدیمی ساز مرکز تهران چند؟

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های قدیمی‌ساز مرکز تهران خواهیم‌ پرداخت.

اقتصاد آنلاین_ نادیا سیه‌کار؛ به علت قیمت نسبتا بالای مسکن در مرکز تهران افراد زیادی به خرید خانه‌های قدیمی‌ساز روی آورده‌اند تا سرمایه نسبتا کمتری را صرف خرید خانه کنند. در این گزارش به بررسی خانه‌های قدیمی‌ساز مرکز تهران پرداخته‌ایم.

آپارتمانی ۳۰ ساله در محله جهاد با متراژ ۱۱۲ متر و ۲ اتاق خواب ارزشی معادل ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

واحدی دیگر با متراژ ۱۵۴ متر در امیرآباد درحالی که ۲۰ سال ار ساخت آن گذشته باشد و ۳ اتاق خواب نیز داشته باشد قیمتی معادل ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان دارد.

با سرمایه‌ای معادل ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان میتوانید واحدی ۷۴ متری در محله فاطمی با سنی معادل ۲۳ سال و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

واحدی دیگر در بلوار کشاورز با متراژ ۹۱ متر و سنی حدود ۲۱ سال و ۲ اتاق خواب در روز های گذشته معادل ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

اگر واحدی ارزان‌تر نسبت به دیگر واحد های این منطقه می‌خواهید میتوانید واحدی ۸۲ متری در محله سهروردی همراه با ۲ اتاق خواب را به قیمت ۴ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

برای خرید آپارتمانی ۱۳۹ متری در محله یوسف‌آباد با سنی معادل ۲۷ سال و ۳ اتاق خواب به بودجه‌ای معادل ۹ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

ارزش واحدی ۹۸ متری در میدان‌ولیعصر با سنی معادل ۲۳ سال و ۲ اتاق خواب، مبلغی بالغ‌بر ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

آپارتمان های قدیمی ساز مرکز تهران چند؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته