جوانان جهادی میدان‌داران گام دوم انقلاب هستند


جوانان جهادی میدان‌داران گام دوم انقلاب هستند

اردبیل- مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: امروز در گام دوم انقلاب اسلامی جوانان جهادی میدان‌داران گام دوم و چشم امید رهبر معظم انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی اصلانی زاویه ظهر چهارشنبه در نشست فصلی و ویدئوکنفرانسی شوراهای جهادی استان اردبیل اظهار کرد: در اغلب پیام‌های حضرت امام (ره)، مردم و جوانان مخاطب بودند و امید امام راحل (ره) به مردم و جوانان بود.

وی با اشاره به اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب نیز جوانان مخاطب اصلی و چشم امید رهبر معظم انقلاب هستند، تصریح کرد: در روزهای آغازین انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، میدان‌داری جوانان مؤمن سبب شد انقلاب نوپای اسلامی در مقابل انواع مشکلات و تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کند و امتحان‌های مختلف را با سربلندی پشت سر بگذارد.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل گفت: بیانیه گام دوم انقلاب ریل‌گذاری مسیر برای آینده انقلاب اسلامی است و در این پدیده پویا، جوانان چشم امید رهبر انقلاب و محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی هستند.

اصلانی زاویه افزود: در این بیانیه مقام معظم رهبری ۴۰ بار از واژه «جوان» استفاده کردند و بارها و بارها از انقلاب اسلامی به عنوان یک موجود زنده، پویا و پیش‌رونده یاد کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: گذر از مشکلات فعلی کشور نیازمند تکیه به تخصص، تعهد و روحیه انقلابی و جهادی جوانان است که رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم به سپرده شدن زمام اداره کشور به جوانان مؤمن، انقلابی و دانا تاکید می‌کنند.

اصلانی زاویه با بیان اینکه مدیریت جهادی یک راهبرد برای عبور از بن‌بست‌ها است، اضافه کرد: مدیریت جهادی و اعتقاد به اصل «ما می‌توانیم» عامل پیشرفت و توسعه کشور در تمامی عرصه‌ها است و در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیز مورد تاکید ویژه قرار گرفته است.

وی بیان کرد: امروز گروه‌های جهادی بسیج، مؤلفه قدرتی از جنس نیروی انسانی متخصص، انقلابی، مؤمن و پای کار هستند که به جرأت می‌توان گفت که افراد حاضر در گروه‌های جهادی افرادی از جنس مردان و بسیجیان دوران دفاع مقدس هستند.

اصلانی زاویه در ادامه سخنان خود اظهار کرد: دستیابی به آرمان‌های متعالی انقلاب اسلامی نیازمند تربیت انسان‌های مؤمن، بصیر و کارآمد برای جریان‌سازی اجتماعی است و حرکت‌های جهادی کارگاه موفقی برای شکل‌گیری این ۲ عنصر اساسی است.

مشاور استاندار و مسئول مجمع جهادگران استان اردبیل با اشاره به مشارکت مردم در خدمت‌رسانی به محرومین تصریح کرد: اقبال طیف‌های مختلف مردم به مشارکت در خدمت‌رسانی به محرومین در قالب حرکت‌های جهادی، با سرعت افزاینده‌ای در حال تبدیل شدن به یک جریان عمومی و خودجوش است که می‌تواند موتور پیشران کشور در رفع محرومیت باشد و به عنوان یک الگوی بی‌نظیر اسلامی و انقلابی در ادامه امور کشور به جهانیان ارائه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!