اسلام بیشترین کرامت و منزلت را به زن داده است


اسلام بیشترین کرامت و منزلت را به زن داده است

شهرکرد_ نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: اسلام بیشترین کرامت و منزلت را به زن بخشیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش‌ازظهر چهارشنبه در جشن بزرگ وحدت و بیعت بانوان با ولایت در شهرکرد بیان کرد: شخصیت زن همیشه در جوامع غیراسلامی لکه‌دار شده اما زنان در اسلام منزلت یافتند و در قرآن به زنان والای بهشتی اشاره شده است.

وی افزود: آسیه یکی از بانوان قرآنی نقش تأثیرگذاری در حفظ جان حضرت موسی (ع) داشت اما سرآمد همه این زنان حضرت فاطمه زهرا (س) بوده که سوره مبارکه کوثر در شأن و منزلت ایشان نازل شده است.

نکونام تصریح کرد: با آمدن حضرت زهرا (س) تمامی دشمنان اسلام ابتر شدند و ایشان بود که نسل حضرت محمد (ص) را ادامه داد.

وی زنان حاضر در این برنامه را مصداق واقعی کوثر دانست و یادآور شد: با وجود فتنه‌های بسیار حضور زنان به پشتیبانی از حفظ حجاب نعمت بزرگی است.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: زنان محجبه از کوثر فاطمی کمک گرفته و پرورش‌یافته دامن حضرت زهرا (س) هستند.

وی اظهار داشت: زنان عفیفه از حضرت زینب (س) مکتب آموخته‌اند و اگر ایشان در عاشورا نبود بانوان مذهبی هم نبودند.

نکونام بیان کرد: زنان محجبه با ایستادگی، استقامت، امر به معروف و نهی از منکر ثابت می‌کنند منزلت و پیام قرآن را به‌خوبی شناخته و اجازه نخواهند داد دشمن به اهداف خود دست یابد.

وی گفت: بیشترین تعدی و هتک حرمت‌ها به زنان از سوی مدعیان دروغین مدافع حقوق زن صورت گرفته و این افراد زن را راهی برای رسیدن به خواسته‌های دنیوی خود ساخته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: رسانه‌های استکباری صدای بلندی دارند اما صدای زنان محجبه ایرانی به گوش دنیا می‌رسد و همچون حضرت زینب (س) که در کربلا دنیا را دگرگون کرد از شخصیت و هویت دین و مکتب خود دفاع می‌کنند.

وی افزود: زنان در جمهوری اسلامی ایران در عزت و اوج هستند و این نظام مقدس مدافع حجاب، عزت، عفت، ارزش‌های انسانی برای زنان و مردان است.

نکونام تأکید کرد: به خود می‌بالیم که زیر پرچم این کشور زندگی می‌کنیم و برای آن جان می‌دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس