نیازمند جهاد تبیین و بصیرت در جنگ شناختی و ادراکی دشمن هستیم


نیازمند جهاد تبیین و بصیرت در جنگ شناختی و ادراکی دشمن هستیم

زنجان-معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان گفت: نیازمند جهاد تبیین و بصیرت، در جنگ شناختی و ادراکی دشمن هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار عباس بابایی ظهر چهارشنبه در جمع مدیران تشکل‌های کارگری و کارفرمایی زنجان، به طراحی جنگ ادراکی و شناختی علیه کشور اشاره کرد و گفت: نیازمند جهاد تبیین و بصیرت، در جنگ شناختی و ادراکی دشمن هستیم.

وی به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: ملت ایران در عرصه جنگ نظامی و سیاسی و امنیتی دشمن را عقب زده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان گفت: کارگران و کارفرمایان دو بال تولید استان زنجان هستند و بدون یکی از آنها تولیدی امکان‌پذیر نخواهد بود.

بابایی تاکید کرد: همه ما قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی تولید کنندگان که سربازان گمنام عرصه کار و تولید هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ شناختی، با دروغ و شبهه در فضای رسانه‌ای به دنبال مدیریت ادراک عمومی بوده و راهکار مقابله در برابر این جنگ، جهاد تبیین و روایت درست است، ابراز داشت: در شرایطی که پیشرفت‌های خیره‌کننده جمهوری اسلامی ایران در ابعاد مختلف امید دشمنان را در مقابله مستقیم با ایران مقتدر به یأس تبدیل کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان زنجان افزود: دشمنان کشورمان با همراهی ایادی داخلی مزدور جنگی ترکیبی را علیه کشور عزیزمان آغاز کرده‌اند.

بابایی با بیان اینکه تحریم‌های مختلف اقتصادی، القای ناامیدی، سیاه‌نمایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات است، تصریح کرد: کوچک نشان دادن پیشرفت‌های بزرگ، سم‌پاشی و دروغ‌پردازی‌های فراوان در شبکه‌های اجتماعی و دیگر فضاهای رسانه‌ای متعدد از جمله شگردهای دشمنان علیه ایران اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان