گالیته خسته از دست امباپه + عکس


گالیته خسته از دست امباپه + عکس

پارسینه: کریستوف گالیته، سرمربی پاری سن ژرمن هم از رفتارهای کیلیان امباپه خسته شده است.

گالیته خسته از دست امباپه + عکس

جماران نوشت: تصویری از دفترچه یادداشت سرمربی پاری سن ژرمن منتشر شده که به نظر می رسد این مربی هم از رفتارهای امباپه خسته شده است.

ورزش سه نوشت: پاری سن ژرمن شب گذشته در چهارمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بنفیکا رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد.

کیلیان امباپه، تک گل این تیم را از روی نقطه پنالتی در این بازی به ثمر رساند. این اتفاق در حالی رخ داد که روز گذشته بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی مدعی شده بودند که رابطه این بازیکن با پی اس جی در آستانه فروپاشی است و او قصد دارد از این باشگاه جدا شود.

او که چند ماه قبل پیشنهاد رئال مادرید را رد کرد تا قراردادش با پی اس جی را تمدید کند، حالا احساس می‌کند که مدیران این باشگاه به او خیانت کرده‌اند. یکی از ناراحتی‌های امباپه این است که در طول این فصل در پست مورد علاقه‌اش به میدان نرفته است، در حالی که به او گفته شده بود می‌تواند در فصل جاری در این پست به میدان برود. او بارها از این بابت ابراز ناراحتی کرده است.

شب گذشته یادداشت جالبی در دفتری که در دست گالتیه قرار داشت به چشم می‌خورد. در این دفتر نوشته شده بود: «سمت مورد علاقه کیلیان (راست)!!»

گالیته خسته از دست امباپه + عکس

استفاده از علامت تعجب و همچنین شکل در دست گرفتن این دفترچه یادداشت باعث شد که بسیاری این تصور را داشته باشند که این مربی فرانسوی تلاش زیادی هم برای پنهان کردن این نوشته نداشته و توجه دوربین‌ها را به آن جلب کرده است.

با این حال گالتیه پس از پایان بازی مدعی شد که خبر ناراحتی امباپه از شرایطش در پی اس جی صرفا شایعه است و هیچ پایه و اساسی ندارد. او تاکید کرد که بازی خوب این بازیکن در بازی شب گذشته سند خوبی برای رد این شایعات است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا