حجتی: سریک ترکیبی از تجربه و جوانی است/ به‌ دنبال کسب سکو هستیم


حجتی: سریک ترکیبی از تجربه و جوانی است/ به‌ دنبال کسب سکو هستیم

سرمربی تیم والیبال بانوان سریک گنبد گفت: تیم ترکیبی از تجربه و نیروی جوان است و با برنامه‌ها و تمرینات به دنبال کسب نتیجه قابل قبول و سکو هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از روز جمعه ۲۲ مهرماه با حضور هشت تیم مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان، جهان‌بین ‌چهارمحال، ذوب‌آهن اصفهان، طلوع‌مهر یزد، سایپا و سریک گنبد آغاز می‌شود.

نیلوفر حجتی درباره شرایط تیم سریک گنبد اظهار کرد: از ۱۲ شهریور با بازیکنان بومی سریک و استان‌های دیگر تمرینات شروع شد و ۲۰ شهریور بازیکنان ملی‌پوش هم به تیم پیوستند. در واقع از ۲۱ شهریور با تیمی کامل به تمرینات ادامه دادیم و آماده حضور در لیگ هستیم.

وی افزود: اسپانسر باشگاه سریک شخص و هدفش کمک به سطح والیبال بانوان به ویژه استان و شهر گنبد است. پارسال تمام ۱۴ مسابقه‌اش در لیگ دسته یک را برده بود و مهره‌های خوبی داشت. ۶ مهره را از سال قبل حفظ کردیم و ۱۲ بازیکن دیگر تیم ملی در رده های سنی مختلف به سریک اضافه شدند.

این سرمربی با اشاره به حضور نخست تیم سریک در لیگ برتر زنان گفت: به دلیل نخستین حضور، امکانات خوبی داریم. با برنامه‌ها و تمرینات پیگیر پیروزی و کسب سکو هستیم. تیم سریک در تمامی پست‌ها مهره تیم ملی دارد و از کادر فنی قوی بهره می‌برد. زینب گیوه در سمت کمک مربی و عاطفی آنالیزور تیم است. برنامه ریزی بلندمدتی برای کسب نتیجه داریم. تیم ترکیبی از تجربه و نیروی جوان است که همگی تورنمنت دیده هستند و امیدوارم نتیجه قابل قبولی در لیگ برتر کسب کنیم.

وی در خصوص کیفیت لیگ برتر زنان ۱۴۰۱ توضیح داد: هر سال ذوب‌آهن، سایپا، پیکان و مس رفسنجان جزء تیم‌های بالای جدول هستند و باقی تیم‌ها هرچند قابل احترام هستند اما بازیکنان شناخته شده چندانی ندارند. با تدابیر فدراسیون بازیکنان تیم ملی در تیم های مختلف پخش شدند و به این شکل کیفیت تیم‌ها افزایش یافته است. باشگاه‌هایی که نام بردم به صورت متعادل بازیکن تیم ملی جذب کردند. ما هم توانستیم از سهمیه‌هایی که فدراسیون در اختیار گذاشته بود به خوبی استفاده کنیم و بازیکنان خوبی جذب کردیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از تدابیر دکتر داورزنی و فریبا محمدیان تشکر می‌کنم؛ لیست بازیکنان را عادلانه چیدند و مهره‌های باتجربه میان تیم‌ها تقسیم شدند. سطح کیفی لیگ هم به این شکل بالاتر رفت. اما در آخرین جلسه، تکلیف فینال در مرحله پلی آف مشخص نشد که به صورت تک بازی است یا نه؟ امیدوارم این موضوع تا پیش از شروع لیگ مشخص شود.

گفتنی است در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر زنان چهار تیم برتر جدول راهی مرحله پلی‌آف خواهند شد. بر اساس تصمیم نشست هماهنگی باشگاه‌های لیگ برتری زنان روش برگزاری مسابقات مرحله نهایی این دوره از رقابت‌ها بر اساس نظرسنجی از تیم‌های صعود کننده مشخص خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته