امین اسماعیل‌نژاد برای تیم والیبال پاس گرگان بازی می‌کند


امین اسماعیل‌نژاد برای تیم والیبال پاس گرگان بازی می‌کند

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان از بازی ستاره تیم ملی برای این تیم در لیگ برتر خبر داد.

عیسی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد بازی کردن امین اسماعیل‌نژاد، ستاره تیم ملی والیبال برای تیم پاس گرگان در لیگ برتر اظهار داشت: اسماعیل‌نژاد با عنایت فدراسیون والیبال برای تیم پاس بازی خواهد کرد. او سرباز و پیش ماست و طبق قانون باید برای پاس بازی کند.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان ادامه داد: فدراسیون تلاش زیادی کرد و رایزنی‌های مفصلی با ستاد کل نیروهای مسلح انجام داد ولی قانون به اسماعیل‌نژاد اجازه نمی‌دهد در حالی که خدمت سربازی او به پایان نرسیده برای یک تیم غیرنظامی بازی کند. ما به دنبال صدور کارت بازی او برای پاس هستیم.

سنگدوینی گفت: اسماعیل‌نژاد سرمایه والیبال ایران است و وظیفه ماست هر کاری از دستمان برمی‌آید برای او انجام دهیم ولی خودش هم باید قوانین را درک کند. ما بازیکنان بزرگی در تیم پاس داریم و امکانات خوبی برای آنها مهیا کرده‌ایم. هدف ما کمک به والیبال و بازیکنان این رشته است.

وی در پایان تصریح کرد:‌ جلسه‌ای با رئیس فدراسیون والیبال در پیش داریم که در آن در مورد جذب اسپانسر برای تیم پاس، صحبت خواهم کرد تا بازیکنان تیم در طول فصل، مبالغی را با عنوان پاداش دریافت کنند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله اسرائیل به سوریه و عراق همزمان با صدای انفجار در ایران