اصلاحات اقتصادی در کشور دشمن را به هراس انداخته است


اصلاحات اقتصادی در کشور دشمن را به هراس انداخته است

تربت حیدریه ـ معاون سیاسی صنایع دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اصلاحات اقتصادی طی یکسال گذشته در کشور دشمن را به هراس انداخته است.

به گزارش خبرنگار مهر، لطف الله خواجه پور ظهر چهارشنبه در همایش بصیرتی سیاسی کارکنان سپاه در گروه توپخانه ۶۱ محرم با بیان اینکه اصلاحات اقتصادی طی یکسال گذشته در کشور دشمن را به هراس انداخته، اظهار کرد: اصلاحات اقتصادی با یک نگاه ساده به شرق در حال رقم خوردن است و دشمن با علم به این موضوع با رویکرد اغتشاش و ناامنی بدنبال فرصت سوزی و ضربه به اقتصاد پیش رونده ایران است.

معاون سیاسی صنایع دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در اذهان و افکار عمومی ممکن است ریشه اتفاقات و اغتشاشات اخیر را اقتصادی و مشکلات معیشتی عنوان کرد و این در حالی است که ریشه همه این اتفاقات و ناامنی عکس این موضوع است.

وی بیان کرد: این همان اقتصادی است که در اردیبهشت امسال جلساتی در کشورهای اروپایی با نظارت پنتاگون برگزار شد و به مدعوین تذکر دادن چنانچه اقتصاد ایران همینگونه پیشروی داشته باشد شما حذف می‌شوید.

خواجه پور گفت: این سخن غربی‌ها در ۲۵ شهریور مجدد تکرار می‌شود و شرایط اقتصادی ایران و پیشروی آن با این نظم که نگرانی جبهه استکبار را برانگیخته مجدد تذکر داده می‌شود.

معاون سیاسی صنایع دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در افکار و اذهان عمومی ممکن است که از اقتصاد پیشرونده ایران مسئله خاصی احساس نشود اما تحلیلگران اقتصادی داخلی و خارجی به صراحت اعلام کردند که روزانه بدهی میلیاردی و هزاران میلیاردی دولتها در حال تسویه است و ساختار اقتصاد ایران در حال اصلاح است.

وی گفت: اصلاحات اقتصادی کشور شامل چهار اصل اساسی است که در گام نخست روند تأمین بودجه جاری کشور است که هر ساله دولت به مجلس تحویل و در شکل خاصی باید تغییر کند و دولت اصلاحیه آن را اینگونه رقم زده که بعنوان مثال وزارتخانه‌ای ۹ درصد بودجه جاری کشور را باید تأمین کند.

خواجه‌پور اظهار کرد: اصلاحات اقتصادی با یک نگاه ساده به شرق در حال رقم خوردن و این موضوع آتش به جان دشمنان زده و روز گذشته هم رسماً بی بی سی اعلام کرد که هیچ تجمع و اغتشاشی پشتوانه مردمی نداشته و همان اندک جمعیت هم بدلیل از بین بردن اعتماد برخی افراد ناآگاه بود و این بیانگر امید به آینده است.

معاون سیاسی صنایع دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: همه سیاست و دشمنی استکبار در دهه نود در یک جمله تقسیم می‌شود که هر گاه قدرت در کشور تقسیم می‌شود ما طرفدار آنی هستیم که با او توسعه و قدرت در ایران تضعیف می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟