مطالبه تبدیل وضعیت اپراتورهای شرکتی پست‌های برق


مطالبه تبدیل وضعیت اپراتورهای شرکتی پست‌های برق

جمعی از اپراتورهای شرکتی پست‌های برق خواستار تبدیل وضعیت خود از حالت شرکتی به حالت رسمی شدند.

مطالبه تبدیل وضعیت اپراتورهای شرکتی پست‌های برق

به گزارش ایران اکونومیست، برخی از مخاطبان سامانه فارس من با ثبت سوژه‌ای تحت عنوان «درخواست تبدیل وضعیت اپراتورهای شرکتی پست‌های برق کشور» خواستار پیگیری این مسئله در ایران اکونومیست شده‌اند.

در همین راستا، ثبت‌کننده سوژه در گفت‌وگو با ایران اکونومیست بیان کرد: یکی از مسائلی که همواره می‌تواند موجب عدم زنده نگه داشتن و پیشرفت و پیشبرد این صنعت حیاتی کشور شود وجود تبعیض قراردادی و مزدی و انگیزشی نیروهای شرکتی و حجمی پست های انتقال و فوق توزیع وزارت نیرو و با دیگر همکاران مشابه و هم‌ردیف خود است.

این مخاطب سامانه فارس من تاکید کرد: خوشبختانه با همکاری وزارت نیرو، بسیاری از همکاران ما در سال‌های گذشته بر اساس طرح تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد معین به کارگر رسمی و اخیراً بر اساس طرح تبدیل وضعیت ایثارگری موفق به امضای قرارداد به صورت رسمی شده‌اند.

وی افزود: فقط عده کمی دیگر از این پرسنل هستند که به صورت شرکتی هنوز در حال خدمت صادقانه می‌باشند.

این مخاطب ایران اکونومیست در بیان مطالبه خود تاکید کرد: ما درخواست داریم ضمن ورود به مسئله حیاتی تبدیل وضعیت پرسنل شرکتی پست های انتقال و فوق توزیع برق موجبات رفع تبعیض های حقوقی و مزدی و تزریق امید و نشاط و دلگرمی به این پرسنل مظلوم را فراهم شود.

بنابراین گزارش ایران اکونومیست طبق رسالتی که بابت پیگیری سوژه‌‌های فارسِ من برای خود تعریف کرده پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار می‌دهد و از مسوولان خواستار توضیح در این‌باره خواهد شد.

کاربران دیگر هم می توانند به امضاکنندگان این پویش بپیوندند و با رسیدن امضاها به 1000 و بالاتر پیگیری‌های مختلفی در این‌باره می کند.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!