سومین دوره جامع مهندسی سلول و بافت


سومین دوره جامع مهندسی سلول و بافت

معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی، سومین دوره جامع مهندسی سلول و بافت و همچنین، کارگاه انجماد اسپرم در حیوانات مزرعه را در آبان‌ماه برگزار می‌کند.

سومین دوره جامع مهندسی سلول و بافت

به گزارش ایران اکونومیست، "سومین دوره جامع مهندسی سلول و بافت" با سرفصل‌های: میکروفلویدیک؛ سلول‌زدایی بافت‌ها؛ رهایش دارو؛ چاپ زیستی؛ الکتروریسی؛ هیدروژل ها؛ کشت و ارزیابی سلول در داربست، از تاریخ ۱۴ آبان‌ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

طول این دوره ۴ جلسه و زمان شروع کلاس ساعت ۹ صبح اعلام شده است. علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این دوره می‌توانند به سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان مراجعه کنند.

همچنین "کارگاه حضوری انجماد اسپرم در حیوانات مزرعه" با سرفصل‌های: آشنایی با انواع روش‌های انجمادی؛ آشنایی با نگهدارنده‌های مختلف در انجماد؛ آشنایی با روش انجماد اسپرم گاو؛ آشنایی با روش انجماد اسپرم خروس، روز پنجشنبه ۱۲ آبان‌ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ به صورت حضوری برگزار می‌شود.

دکتر مریم هزاوه‌ای، دبیر علمی و وحید اسماعیلی،‌ دبیر اجرایی این کارگاه هستند. دانشجویان و فارغ‌التحصیلان علوم زیستی، دامپزشکی و علوم دامی، گروه‌های هدف شرکت در کارگاه انجماد اسپرم در حیوانات مزرعه عنوان شده است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانند به سایت معاونت آموزشی پژوهشگاه رویان مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی ال جی از اولین پنل‌های OLED گیمینگ جهان با نرخ تازه سازی و وضوح متغییر