آخرین آمار کرونا در ایران، 20 مهر 1401 / فوت 4 بیمار دیگر در شبانه روز گذشته


آخرین آمار کرونا در ایران، 20 مهر 1401 / فوت 4 بیمار دیگر در شبانه روز گذشته

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، چهار بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۵۰۲ نفر رسید. از دیروز تا امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۱ و بر اساس...

آخرین آمار کرونا در ایران، 20 مهر 1401 / فوت 4 بیمار دیگر در شبانه روز گذشته

مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، چهار بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۴ هزار و ۵۰۲ نفر رسید.

از دیروز تا امروز ۲۰ مهر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۷۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۹ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۵۳ هزار و ۱۶۹ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون هفت میلیون و ۳۲۸ هزار و ۳۴۶ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

۱۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۶۲۷ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۰۴ هزار و ۳۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۲۷۴ هزار و ۷۱۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۸۸۰ هزار و ۶۸۵ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته هشت هزار و ۹۲۱ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

اکنون هیچ شهری در وضعیت قرمز قرار ندارد همچنین ۱۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۹۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۳۸ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس