نقش متفاوت الناز حبیبی در سریال روزی روزگاری مریخ


نقش متفاوت الناز حبیبی در سریال روزی روزگاری مریخ

الناز حبیبی بازیگر سریال‌های کمدی در روزی روزگاری مریخ با نقش متفاوتی ظاهر شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، الناز حبیبی که با «دردسرهای عظیم» در کنار جواد عزتی به عرصه سینما و تلویزیون معرفی شد در سالهای اخیر سعی کرده در عرصه کمدی گزیده کار باشد. این بازیگر جوان که با رمانتیسم عماد و طوبا در سینما هم متفاوت ظاهر شد، پس از ایفای نقش در سریال «مردم معمولی» با نقش مارا در «روزی روزگاری مریخ» به نمایش خانگی برگشته است.

نقشی که قرار است به نوعی طعنه پیمان قاسمخانی و تیم نویسندگان این سریال به موضوع آقازاده و آقازادگی در عرصه سیاست ایران باشد و از آنجایی که در مریخ ساخته و پرداخته ذهن برادران قاسمخانی تمام کلیشه ها برعکس هستند و زنان به جای مردان قدرت را در دست دارند و حتی نام خانوادگی از مادر به فرزند می رسد واژه آقازاده در این سریال به «خانم زاده» تغییر کرده است! مارا با بازی الناز حبیبی در «روزی روزگاری مریخ» یک خانم زاده لوس و خرابکار است که مدیریت یک دفتر فروش املاک را به عهده دارد و حسابی با ایده های عجیب و غریب و سربه هوایی اش به بنگاه املاک مادرش خسارت می زند.

حبیبی در این نقش به کمک گریم و استایل متفاوت و بازی با تون صدایش سعی کرده نقش متفاوتی ارائه کند. «روزی روزگاری مریخ» تازه ترین ساخته پیمان قاسمخانی در شبکه نمایش خانگی است که سه شنبه ها همزمان از دو پلتفرم فیلیمو و نماوا عرضه می شود.

۵۷۵۷

کد خبر 1683017

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق