محله محوری رویکرد جدید مدیریت شهری اصفهان است


محله محوری رویکرد جدید مدیریت شهری اصفهان است

اصفهان - شهردار اصفهان گفت: محله محوری در راستای تحقق عدالت در توزیع خدمات در دستور کار مدیریت شهری اصفهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی قاسم‌زاده ظهر چهارشنبه در مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان، با بیان اینکه بر اساس عهدی که با مردم بسته‌ایم هر دو هفته یکبار در قالب طرح «به احترام مردم اصفهان» افتتاح پروژه‌ها را در محلات و یا در سطح کلان شهری در دستور کار داریم، اظهار داشت: این امر را ادامه خواهیم داشت تا در حد توان خود محرومیت زدایی را در سطح محلات اصفهان تحقق بخشیم.

وی با تاکید بر اینکه رویکرد مدیریت شهری محله محوری است، ابراز داشت:: مدیریت شهری بیشتر به دنبال توزیع عادلانه خدمات در محلات به خصوص محلات کمتر برخوردار است.

شهردار اصفهان فعالیت در حوزه محله محوری را یکی از راهکارهای اصلی کاهش سفرهای درون شهری و در نتیجه کاهش آلاینده‌های جوی به دنبال کاهش تردد اعلام کرد و گفت: همچنین باید توجه داشت که با این رویکرد تقسیم عادلانه خدمات را نیز خواهیم داشت و کمتر شهروندان مجبور خواهند بود از حاشیه‌ها به مرکز شهر سفر کنند.

وی با اشاره به پروژه‌های قابل بهره برداری منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان نیز ابراز داشت: عملیات احداث میدان عروج که نام جدید منطقه ۶ راه اصفهان است و خیابان سردار شهید منصور رئیسی در یکی از مهمترین گلوگاه‌های ترافیکی این منطقه آغاز می‌شود، چراکه در این محدوده به دلیل تردد زیاد خودروها و نداشتن گنجایش لازم معابر، شاهد تصادفاتی بودیم که امیدواریم عملیات احداث میدان عروج تا نوروز ۱۴۰۲ به بهره‌برداری برسد.

قاسم‌زاده همچنین به کلنگ زنی پارک و زمین ورزشی ۶ هزار و ۵۰۰ متر مربعی در محله مصلی اشاره کرد و افزود: این بوستان محلی به نام «شهید ابوالفضل شیروانیان» اولین شهید مدافع حرم استان نامگذاری خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق