افزوده شدن 203 اتوبوس، 62 مینی‌بوس و 300 تاکسی به ناوگان تهران


افزوده شدن 203 اتوبوس، 62 مینی‌بوس و 300 تاکسی به ناوگان تهران

سخنگوی شهرداری تهران گفت: در روز شنبه ۶۲ دستگاه مینی‌بوس جدید و ۳۰۰ دستگاه تاکسی نو پلاک‌شده نیز برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان تهرانی توسط شهرداری تحویل گرفته میشود.

عبدالمطهر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برنامه این هفته شنبه‌های امید و افتخار، اظهار کرد: روز شنبه با حضور شهردار تهران ٢٠٣ دستگاه اتوبوس جدید ذیل تفاهم‌نامه ۹۰۰ دستگاهی شهرداری تهران با وزارت کشور، به ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران اضافه می‌شود.

وی افزود: هم‌چنین در این مراسم ۶۲ دستگاه مینی‌بوس جدید و ۳۰۰ دستگاه تاکسی نو پلاک‌شده نیز برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان تهرانی به معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران تحویل داده خواهد شد.

سخنگوی شهرداری تهران درباره آمار تاکسی‌های صفری که از ابتدای سال به ناوگان تاکسی‌رانی پایتخت اضافه شدند نیز گفت: با تحویل این ۳۰۰ دستگاه، تاکسی‌های جدیدی که از ابتدای سال به شبکه حمل‌ونقل عمومی تهران تزریق شده به ۲۰۰۰ دستگاه افزایش خواهد یافت.

محمدخانی با تأکید بر اینکه هیچ عاملی نباید مانع خدمت‌گزاری هرچه بهتر به شهروندان محترم تهرانی شود، اضافه کرد: در آشوب‌های اخیر شاهد خسارت آشوب‌طلبان به بیش از ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری بودیم. با این حال عزم مدیریت شهری برای تأمین وسایل حمل‌ونقل عمومی مورد نیاز مردم جدی است.

رئیس مرکز ارتباطات شهرداری در توضیح اقدامات برای کاهش آثار مخرب اغتشاشات اخیر، اضافه کرد: البته که مهم‌ترین برنامه آشوب‌طلبان تخریب اموال عمومی و ایجاد نارضایتی در میان مردم است، با این‌حال باتلاش شبانه‌روزی همکاران من در مناطق مختلف شهرداری، این حربه اغتشاشگران نیز به سرانجام نرسید.

سخنگوی شهرداری تهران در پایان خاطرنشان ساخت: امیدواریم تداوم نهضت شنبه‌های امید و افتخار بتواند موجبات رضایت شهروندان محترم تهرانِ جان را که این روزها از اغتشاش و آشوب خسته شدند را فراهم آورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس