حمایت از تولیدکنندگان یزدی با 97 مصوبه در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه


حمایت از تولیدکنندگان یزدی با 97 مصوبه در ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه

رکنا: رئیس کل دادگستری یزد با اشاره به حمایت از تولیدکنندگان یزدی، از ثبت 152 درخواست در دبیرخانه ستاد استانی اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان خبر داد.

به گزارش رکنا از یزد؛ غلامعلی دهشیری در حاشیه هفتاد و سومین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه در استان یزد گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 13 جلسه این ستاد برگزار شده که ما حصل آن 97 مصوبه در حمایت از تولیدکنندگان استان بوده است.

وی با بیان اینکه در مجموع 124 درخواست در این ستاد مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: موانع پیشروی تولید 91 شرکت با مصوبه و 5 شرکت از طریق مکاتبه رفع شده است.

دهشیری تصریح کرد: درخواست 6 شرکت به دلیل پرونده قضایی و 10 درخواست توسط متقاضی و 12 درخواست به دلیل عدم پیگیری و غیر مرتبط بودن از دستور کار ستاد خارج شده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر درخواست 40 واحد تولیدی و صنعتی استان در جریان رسیدگی جهت طرح در صحن دبیرخانه ستاد می باشد.

دهشیری گفت: از مجموع درخواست های مطرح شده در 6 ماهه نخست سال جاری، بیشترین درخواست مربوط به شرکت های فولادی با 24 درخواست، شرکت های کاشی و سرامیک با 19 درخواست، شرکت های حوزه مصالح ساختمان با 11 درخواست بوده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد اظهار داشت: براساس سازمان ها و نهادهای مرتبط با این ستاد، بانک ها، شرکت شهرک های صنعتی، اداره کل صنعت،معدن و تجارت و راه و شهرسازی بیشترین درخواست ها را داشته اند.

وی در پایان تصریح کرد: تحقق شعار سال از طریق حمایت و رفع موانع تولید از مهمترین سیاست های دبیرخانه بوده و در این راستا درخواست شرکت های دانش بنیان و فناورانه خارج از نوبت طرح و مورد برسی قرار می گیرد.

شایان ذکر است در هفتاد و سومین جلسه ستاد استانی اجرایی سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه دراستان یزد که به میزبانی اتاق بازرگانی برگزار شد درخواست 11 شرکت مطرح و در راستای حمایت از تولید مصوباتی اتخاذ و نسبت به حل مشکل واحدهای تولیدی با 1053 نیرو اقدام گردید.

سمیه گلابگیریان/یزد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته