حضور 63 نماینده از کشورهای خارجی در نمایشگاه ایپاس


به گزارش شفاف، رضا اصغریان در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: این نمایشگاه که به مدت ۲ سال به دلیل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار نشده بود، امسال از ۲۵ مهر تا ۲۸ زمان برگزار می‌شود و ساعت بازدید...

به گزارش شفاف، رضا اصغریان در نشست خبری نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: این نمایشگاه که به مدت ۲ سال به دلیل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار نشده بود، امسال از ۲۵ مهر تا ۲۸ زمان برگزار می‌شود و ساعت بازدید از آن ۹ الی ۱۷ بعد از ظهر است.

حضور 63 نماینده از کشورهای خارجی در نمایشگاه ایپاس

او گفت: امسال حدود ۲۰۰ شرکت اعلام آمادگی کردند که از جمعه غرفه‌سازی‌ها آغاز خواهد شد که بیش از ۷۰ اثر به ستاد اجرایی معرفی و ۵۰ اثر از آن برای حضور در برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: در نمایشگاه امسال نشست‌های علمی برگذار می‌شود که در این نمایشگاه برای اولین بار از برنامه ایپاس پلاس رونمایی خواهد شد و برنامه کاربردی ایپاس‌پلاس برای اولین بار این نمایشگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود و ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل ناجی گفت: در نمایشگاه امسال فضایی برای گفت‌وگوهایی تجاری ایجاد شده است و مسئولان می‌توانند با ارائه کنندگان محصولات مذاکراتی را آغاز کنند.

وی افزود: در نمایشگاه امسال ۶۳ نماینده از کشور‌های خارجی با ۲۰ برند معتبر حضور دارند اما روسیه به دلیل جنگ با اوکراین و چین به دلیل ویروس کرونا در نمایشگاه حضور ندارند.

اصغریان گفت: نمایشگاه امسال تنها نمایشگاهی است که محصولاتی به این شکل و به صورت اختصاصی در ایران نمایش گذاشته می‌شود است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد