سپرده‌های بانک ملت به رقم بی‌سابقه 863.000 میلیارد تومان رسید


سپرده‌های بانک ملت به رقم بی‌سابقه 863.000 میلیارد تومان رسید

بانک ملت گزارش عملکرد یک‌ماهه منتهی به پایان شهریورماه امسال را منتشر کرد که براساس این گزارش، مانده سپرده‌های این بانک در پایان نیمه اول سال به حدود ۸.۶۳۵.۲۸۵ میلیارد ریال افزایش یافته است.

سپرده‌های بانک ملت به رقم بی‌سابقه 863.000 میلیارد تومان رسید

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک ملت، این بانک که با نماد وبملت و سرمایه نزدیک به ۲۶۲.۰۴۳ میلیارد ریال از بانک‌های فعال در بازار سرمایه کشور محسوب می‌شود، در شهریورماه مبلغی بالغ بر ۳۶.۰۰۸ میلیارد ریال و در ۶ ماهه ابتدای سال بیش از ۲۲۵.۲۱۵ میلیارد ریال به سپرده گذاران، سود پرداخت کرده است.

این گزارش حاکی است، درآمد بانک ملت از محل اعطای تسهیلات در یک ماهه شهریور ۱۴۰۱ مبلغی نزدیک به ۷۶.۱۷۵ میلیارد ریال و در نیمه اول سال مبلغی حدود ۳۹۱.۹۴۳ میلیارد ریال بوده است.

همچنین در شهریورماه سال جاری، درآمد سپرده‌گذاری وبملت بیش از ۶.۷۹۶ میلیارد ریال، درآمد اوراق بدهی این بانک بالغ بر ۵.۱۳۹ میلیارد ریال و درآمد کارمزد آن بیش از ۶.۴۰۱ میلیارد ریال گزارش شده است.

درآمد بانک ملت در نیمه اول سال نیز از محل اعطای تسهیلات نزدیک به ۳۹۱.۹۴۳ میلیارد ریال، از محل سپرده‌گذاری بیش از ۴۸.۲۷۷ میلیارد ریال، از محل اوراق بدهی حدود ۴۷.۱۲۵ میلیارد ریال و از محل کارمزدهای دریافتی بالغ بر ۴۷.۵۳۳ میلیارد ریال اعلام شده است.

بر اساس گزارش درج شده در سامانه کدال سازمان بورس، بانک ملت از محل اعطای تسهیلات مرابحه در شهریورماه حدود ۳۶.۵۰۷ میلیارد ریال و در ۶ ماهه حدود ۲۰۰.۰۶۰ میلیارد ریال درآمد کسب کرده است.

درآمد وبملت از محل تسهیلات ارزی هم در یک ماهه شهریورماه سال جاری حدود ۱۲.۶۳۹ میلیارد ریال و در نیمه اول امسال حدود ۵۱.۵۳۱ میلیارد ریال بوده است.

عقد سلف در رده بعدی درآمدزایی بانک ملت از محل تسهیلات اعطایی در ششمین ماه سال بوده به گونه‌ای که وبملت از محل اعطای این تسهیلات در شهریورماه بیش از ۱۰.۸۷۳ میلیارد ریال و در فصل بهار و تابستان امسال حدود ۵۷.۲۶۷ میلیارد ریال درآمد به دست آورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی