غیرمتعارف ترین پیراهن تیم ملی / وقتی تیم ملی گاهی سایپا می‌شد (عکس)


غیرمتعارف ترین پیراهن تیم ملی / وقتی تیم ملی گاهی سایپا می‌شد (عکس)

در شرایطی که همه منتظر رونمایی رسمی از کیت تیم ملی در جام جهانی قطر هستند، چند عکس از نامعمول ترین پیراهن تیم ملی را برای شما آماده کرده ایم.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در ادوار مختلف با لباس های زشت و زیبایی پای به مسابقات گذاشته است. بعضی از پیراهن ها اما زیباتر و نوستالژیک تر از بقیه، همیشه در ذهن ها باقی مانده اند. البته بعضی از پیراهن ها نیز به دلایلی دیگر همیشه در ذهن باقی می مانند، مثل پیراهنی که تصویر آن را مشاهده می کنید.

تیم ملی ایران همواره اسپانسرهایی داشته که جای ثابتی روی پیراهن ها داشته اند؛ یکی از این اسپانسرها کمپانی سایپا است که در چند مقطع، این جای ثابت، کمی غیرمعمول نیز بوده است؛ مثل بازی دوستانه تیم ملی با چین در خرداد سال 1388 که با پیروزی یک بر صفر حریف به پایان رسید. در آن دیدار که آخرین باخت ایران به چین محسوب می شود، ملی پوشان با لباسی به میدان رفتند که مثل تیم های باشگاهی و حتی فراتر از آن، لوگوی اسپانسر بخش قابل توجهی از فضای جلوی پیراهن را گرفته بود.

البته بعد از آن دیدار و در چند مورد دیگر مثل بازی با اندونزی در همان سال که با برتری پنج بر صفر تیم ملیِ تحت هدایت افشین قطبی همراه بود، شاهد پوشیدن لباسی بودیم که لوگوی اسپانسر، این چنین توی ذوق می زد. بعد از آن و طی اتفاقی جالب، این تبلیغ رفته رفته کمرنگ تر و گرافیکی تر شد تا با فاصله گرفتن از لوگوی اصلی اما حفظ حالت کلی، بودنش خیلی روی پیراهن احساس نشود؛ تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2010 چنین لباس هایی به تن کرد.

غیرمتعارف ترین پیراهن تیم ملی / وقتی تیم ملی گاهی سایپا می‌شد (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مواد توهم‌زا چه عارضه هایی دارند