رئیسی: لزوم همکاری با سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای


رئیسی: لزوم همکاری با سازمان‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای

رئیس جمهور گفت: ما با همکاری با سازمان های منطقه‌ای و فرامنطقه ای از جمله سیکا، می توانیم از زیرساخت های اقتصادی آسیا بهره ببریم.

به گزارش تجارت‌نیوز، رئیس جمهور پیش از ترک تهران به مقصد “آستانه “بر همکاری با سازمان های منطقه‌ای و فرامنطقه ای از جمله “سیکا”، جهت بهره مندی از زیرساخت های اقتصادی آسیا تاکید کرد.

به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رییسی عصر امروز پیش از ترک تهران برای حضور در نشست سیکا در آستانه قزاقستان، اظهار کرد: سیاست خارجی دولت، توجه به سازمان های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است. همکاری با این سازمان ها ظرفیت خوبی است و می تواند همگرایی، سیاست همسایگی و چندجانبه گرایی را تقویت کند. ما با همکاری با سازمان های منطقه‌ای و فرامنطقه ای از جمله سیکا، می توانیم از زیرساخت های اقتصادی آسیا بهره ببریم.

وی ادامه داد: ما در راستای اجرای سیاست همسایگی، در گام اول اعتماد سیاسی متقابلی را در منطقه و کشورهای همسایه ایجاد کردیم. نقش آفرینی جمهوری اسلامی به عنوان کشور قدرتمند و دارای ظرفیت های مختلف می تواند برای سایر کشورهای آسیایی فرصتی باشد. همکاری متقابل ما با کشورهای آسیایی می تواند صلح، ثبات، امنیت و آرامش را در منطقه به دنبال داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در