تکمیل شبکه‌های فاضلاب شهرستان بروجن 1600 میلیارد ریال نیاز دارد


تکمیل شبکه‌های فاضلاب شهرستان بروجن 1600 میلیارد ریال نیاز دارد

شهرکرد- سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن گفت: تکمیل و بهره‌برداری از شبکه‌های جمع‌آوری فاضلاب در این شهرستان به یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، فتاح کرمی عصر چهارشنبه در نشست پیگیری طرح‌های مرتبط با آب و فاضلاب شهرستان بروجن بیان کرد: هم‌اکنون ۷۷.۶ درصد جمعیت شهرهای این شهرستان از شبکه فاضلاب بهره‌مند است.

وی با اشاره به وجود ۶ شهر در شهرستان بروجن افزود: شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرهای بروجن، نقنه و گندمان در سال‌های گذشته تکمیل شده و هم‌اکنون در حال بهره‌برداری است.

کرمی تصریح کرد: شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر بلداجی با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و نیاز اعتباری ۲۵۰ میلیارد ریال در دهه فجر سال‌جاری بهره‌برداری می‌شود.

وی با اشاره به انجام مطالعات مرحله دوم تصفیه‌خانه و شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر سفیددشت، امضای قرارداد با مشاور و صدور مجوز ماده ۲۳ آن یادآور شد: عملیات اجرایی این طرح با ۵۰۰ میلیارد ریال نیاز اعتباری به‌زودی آغاز خواهد شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بروجن به پیشرفت ۶۵ درصدی تصفیه‌خانه شهر فرادنبه اشاره و تأکید کرد: پیمانکار این طرح در حال نصب تجهیزات الکترومکانیکال است و برای تکمیل تأسیسات شبکه جمع‌آوری فاضلاب به ۷۲۰ میلیارد ریال نیاز دارد.

وی اظهار داشت: شبکه جمع‌آوری فاضلاب فاز یک محله الهیه بروجن به‌طول یک‌هزار و ۵۰۰ متر و ۲۵ میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

کرمی بیان کرد: برای تکمیل ۳ کیلومتر از شبکه جمع‌آوری فاضلاب فاز دوم محله الهیه بروجن ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟