یک ذوب‌آهنی ستاره استقلال در فولادشهر؟


یک ذوب‌آهنی ستاره استقلال در فولادشهر؟

هافبک اصفهانی استقلال آخرین تمرین سنگین آبی‌ها پیش از دیدار برابر تیم سابقش را پشت سر گذاشت.

به گزارش "ورزش سه" دیدار حساس جمعه شب استقلال مقابل ذوب‌آهن در ورزشگاه فولادشهر یک چهره ویژه دارد؛ مهدی مهدی‌پور.
هافبک اصفهانی استقلال که سومین سال حضور در جمع آبی‌های تهران را سپری می‌کند، بعد از یک فصل فوق‌العاده توام با قهرمانی و رسیدن به پیراهن تیم ملی، در نهمین هفته مسابقات لیگ باید به ورزشگاهی برگردد که خاطرات بسیار شیرینی در آن دارد.
مهدی‌پور 28 ساله که پنج فصل در ترکیب سبزپوشان ذوب‌آهن در استادیوم فولادشهر میدان‌داری کرده و با ذوب‌آهن به دو قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام دست پیدا کرده است، حالا در لباس مدافع عنوان قهرمانی برای سومین فصل متوالی به اصفهان سفر می‌کند تا مقابل تیمی قرار بگیرد که از آن به فوتبال ایران معرفی شده است.
ستاره خط میانی استقلال که سه روز اول هفته را در پک، زیر نظر کارلوس کی‌روش و دستیارانش تمرین کرد، دیروز اولین و امروز دومین جلسه تمرینی فشرده و تاکتیکی را با استقلال پشت سر گذاشت تا برای دیدار پراهمیت روز جمعه آماده شود. مهدی‌پور که فرصت حضور در اردوی اتریش را پیدا نکرد، دوباره به تیم ملی دعوت شد تا به عنوان یکی از پنج استقلالی حاضر در بین ملی‌پوشان داخلی خودش را مطرح کند.
مهدی‌پور علاوه بر درخشش برای دیده‌شدن بیشتر توسط کادر فنی تیم ملی، تقابل با تیم سابقش را هم به عنوان انگیزه‌ای مضاعف می‌بیند و امیدوار است با انجام وظایف محول‌شده از سوی سرمربی، بتواند میانه میدان را آن طور که ساپینتو می‌خواهد سر و شکل دهد. اتفاقی که با حضور فشرده ذوبی‌ها در خط دفاعی، می‌تواند کلید بازی جمعه باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟