کیانوش عیاری کارگردان سخت گیری است


کیانوش عیاری کارگردان سخت گیری است

یک بازیگر سینما و تلویزیون گفت:: کیانوش عیاری کارگردان سخت‌گیری است و در کار‌های او بیست بار برداشت بسیار عادی است.

مهری سادات آل آقا، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه می‌توانم بگویم که در بازیگری به آن جایگاهی که می‌خواستم نرسیدم و نتوانستم نقش‌هایی را که می‌خواهم بازی کنم. من همیشه تمایل داشتم تا نقش‌های مختلف را بازی کنم اما همواره نقش‌های مشابه را به من داده‌اند. متاسفانه با وجود آن که من بازیگر تئاتر هستم و در تئاتر شهرت خوبی دارم اما همواره به دلیل چهره مهربانی که دارم نقش یک مادر مهربان را به من داده‌اند.

آل آقا ادامه داد: سریال‌های مختلفی وجود داشته‌اند که در آن‌ها بازی کردم و در نتیجه با کارگردانان بسیاری همکاری داشته‌ام؛ من از سال ۶۷ از تئاتر فعالیت خود را آغاز کردم و تا به امروز همچنان ادامه داده‌ام.

وی افزود: من کودکی خود را در تهران گذراندم اما پدربزرگ من اهل کاشان بوده‌اند. من خود در کاشان زندگی نکرده‌ام اما به دلیل بازی در پروژه بانوی عمارت مدتی در این شهر حضور داشتم و توانستم بیشتر با فرهنگ کاشان آشنا شوم.

او اظهار کرد: من از کودکی خود را مرکز توجه قرار می‌دادم و نمایش اجرا می‌کردم؛ بزرگ‌ترها از دیدن نمایش‌های من لذت می‌بردند و به دنبال این مسئله به این حرفه علاقه‌مند شدم و پس از کسب دیپلم امتحان کارگردانی و بازیگری ارشاد را دادم و توانستم وارد این حرفه شوم.

بازیگر سینما و تلویزیون گفت: من کار‌های کوتاه بسیاری بازی کردم و به خاطر آن‌ها جایزه گرفتم؛ از این کارها می‌توان به فیلم‌هایی مانند غیرقابل فروش اشاره کرد که ماجرای فروش اعضای بدن دختر خانواده به یک فرد پولدار بود که مادرش مخالف این اتفاق بود.

آل آقا اظهار کرد: من از کودکی به شب‌نشینی‌ها علاقه بسیاری داشتم چرا که می‌توانستم با بزرگ‌تر‌ها بنشینم و به صحبت‌های آن‌ها گوش دهم. این دورهمی‌ها بسیار حس خوبی به من می‌دادند و همچنان به آن‌ها علاقه دارم.

وی افزود: من هر نقشی را که می‌گیرم زندگی می‌کنم و به سرعت وارد آن شخصیت می‌شوم و می‌توان آن را عمیقا احساس کنم. خوشبختانه زمانی که مخاطبان و همکاران کارهای من را می‌بینند بسیار به آن‌ها علاقه‌مند می‌شوند و این مسئله من را به وجد می‌آورد.

او گفت: بازی من در «شهرزاد» نیز بر روی دیگران بسیار اثر گذاشته بود و مخاطبان همواره از من تعریف می‌کردند. از نظر من کیفیت یک فیلم به برداشت بازیگر از متن برمی‌گردد و یک هنرمند می‌تواند با اجرای زیبا مخاطب را به تماشای کار جذب کند.

بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: کیانوش عیاری کارگردان بسیار خوبی است و کمی در کارهای خود سخت‌گیری دارد؛ در کارهای آقای عیاری بیست بار برداشت بسیار عادی است و همین تعدد برداشت کمی بازیگر را خسته می‌کند اما در نهایت فیلم‌ ساخته شده بسیار خوب می‌شود.

وی افزود: من در همکاری با کیانوش عیاری به دلیل برداشت‌های بسیار خسته شده بودم و به خود شک کرده بودم اما کیانوش عیاری به من گفت که این تنها روش فیلم‌برداری او است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید