اظهار نظر جبلی درباره خداحافظی چند مجری تلویزیون


اظهار نظر جبلی درباره خداحافظی چند مجری تلویزیون

رئیس صدا و سیما درباره خداحافظی تعدادی از مجریان این سازمان در پی تحولات اخیر کشور گفت: همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند و اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، مانع آنها نخواهیم شد.

به گزارش ایرنا، پیمان جبلی روز چهارشنبه و پس از نشست مشترک خود با کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره تحولات اخیر کشور به اتفاق‌های اخیر رسانه ملی پرداخت و در گفت‌وگویی در مورد برخی از مجریان صدا و سیما که در پی تحولات اخیر کشور از رسانه ملی خداحافظی کردند، گفت: کار با صدا و سیما افتخاری برای همکاران ماست و همکارانی که کار در صدا و سیما را برای خود یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با ما کار می‌کنند. اگر کسی متناسب با این میل و تمایل واقعی نخواهد حرکت کند، مانع آنها نخواهیم شد.

رئیس صدا و سیما در پاسخ به سوال دیگری درباره ادامه پخش برنامه‌ «دورهمی» که سازمان هزینه آنها را پرداخت کرده است، گفت: برنامه‌هایی که برای آنها هزینه می‌کنیم باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد، هرگاه برنامه‌ای از این شکل و زاویه خارج شود، طبیعتا مورد استقبال و علاقه مخاطبان ما واقع نمی‌شود و ماهم از آنها استفاده نمی‌کنیم.





حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلید سعادت