دیدار عتیق و داورزنی در تهران با محوریت توسعه


دیدار عتیق و داورزنی در تهران با محوریت توسعه

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون‌ والیبال ایران امروز (چهارشنبه 20 مهر) در دیدار با رئیس فدراسیون بنگلادش راهکارهایی برای پیشرفت والیبال این کشور پیشنهاد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، عتیق اسلام رئیس فدراسیون والیبال عصر امروز به همراه علی پروعروجی سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی بنگلادش با دکتر داورزنی دیدار و گفت وگو کردند. وحید مرادی مشاور عالی رئیس فدراسیون والیبال نیز در این نشست حضور داشت.

رئیس فدراسیون والیبال بنگلادش در این دیدار گزارشی از فعالیت های انجام شده برای رشد و توسعه والیبال کشورش و استفاده از توانایی مربیان، داوران و کادر اجرایی مسابقات ایرانی ارائه کرد.

عتیق در ادامه به میزبانی والیبال ایران در دو رویداد آسیایی سال 2022 و اعزام تیم‌های متعدد والیبال کشورمان به رویدادهای آسیایی و جهانی در سال جاری اشاره کرد و گفت: حضور تیم‌های متعدد ایران در مسابقات مختلف مردان و زنان آسیا و جهان، نشان دهنده توانایی و برنامه‌ریزی بسیار خوب والیبال ایران است.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال نیز در این دیدار گفت: منطقه آسیای مرکزی پتانسیل بسیار زیادی در ورزش والیبال دارد و باید با همکاری کشورهای عضو این منطقه را به یکی از مناطق توسعه یافته والیبال آسیا تبدیل کنیم.

وی با اشاره به جمعیت دو میلیارد نفری این منطقه، ادامه داد: فدراسیون والیبال ایران آمادگی حمایت از طرح‌های توسعه این منطقه را دارد و والیبال آسیای مرکزی می‌تواند از نیروهای ایرانی برای انتقال دانش و تجربیات در این رشته ورزشی استفاده کند.

رئیس فدراسیون والیبال در ادامه به حضور مربیان، کارشناسان و عوامل ایرانی اجرایی مسابقات در کشورهای مختلف منطقه آسیای مرکزی اشاره کرد و گفت: آماده کمک بیشتر برای افرایش سطح مسابقات منطقه به سطح استانداردهای فدراسیون جهانی هستیم.

وی با ترسیم برنامه رشد والیبال ایران در 10 سال اخیر، پیشنهادهایی برای پیشرفت والیبال بنگلادش ارائه کرد.

در پایان این نشست رئیس فدراسیون بنگلاش به پاس حمایت‌ها و تلاش فدراسیون والیبال ایران برای ارتقای والیبال قاره آسیا و منطقه و کمک به رشد والیبال این کشور، لوح تقدیر و یابودی به دکتر داورزنی اهدا کرد.

گفتنی است تیم ملی والیبال بنگلادش اردوی آماده سازی یک ماهه در تهران دایر کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت