صدای پای واردات خودرو، راه اندازی شوروم جدید و بی نام خودرو در تهران + ویدیو


صدای پای واردات خودرو، راه اندازی شوروم جدید و بی نام خودرو در تهران + ویدیو

به تازگی تصاویر و ویدیویی از محل یک شوروم خودرو در شهر تهران به دست خودروبانک رسیده است که خبر از ورود یک برند جدید خودرویی به بازار کشور...

به تازگی تصاویر و ویدیویی از محل یک شوروم خودرو در شهر تهران به دست خودروبانک رسیده است که خبر از ورود یک برند جدید خودرویی به بازار کشور می‌دهد.

مکان این شوروم در خیابان پاسداران کوچه بوستان هفتم قرار داشته و نشان تجاری و یا اطلاعات بیشتر از برند این شرکت موجود نیست و تنها نوشته Coming soon و تصویر نامشخص از خط بدنه یک کراس‌اوور بر روی شیشه‌های این شوروم دیده می‌شود که علامت سوال‌های بیشتری را ایجاد می‌کند.

بنا بر اخبار منتشر شده در خصوص نزدیک بودن موعد نهایی‌شدن واردات خودرو، این شوروم به برند جدیدی تازه‌وارد متعلق باشد که توانسته با برای حضور در بازار کشور به توافقات لازم را بدست آورد و برای شروع فعالیت منتظر تصمیم نهایی وزارت صمت است.

در ابتدای این هفته و طی نشستی وزیر صمت با اشاره به الزام قانونی برای شرکت‌های وارد کننده در خصوص امکان ارائه خدمات پس از فروش عنوان کرد که 300 شرکت برای واردات خودرو درخواست دادند که تعدادی از آن‌ها بدلیل نداشتن توان ارائه خدمات پس از فروش در همان ابتدا حذف شده اند.

سیدرضا فاطمی امین در مورد فرایند کسب تاییدیه در خصوص صلاحیت واردات خودرو خاطر نشان کرد که تاکنون 2 شرکت در این مسیر موفق به کسب تاییدات لازم شده‌اند و مطمئنا در آینده به تعداد این شرکت‌ها افزوده خواهد شد.

به گفته وزیر صمت انجام واردات خودرو قطعی بوده و به زودی شاهد ورود خودروهای وارداتی به کشور خواهیم بود.

در صورت عملی شدن وعدهای وزارت صمت در خصوص انجام واردات خودرو، شاهد ظهور از این دست شوروم‌ها در جاهای مختلف کشور خواهیم بود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تدوین طرح مدرسه مجازی بزرگسالان برای کاهش تنوع مدارس