سردار بیگی: جایگاه سربازان در مجموعه پلیس ممتاز و ارزشمند است


سردار بیگی: جایگاه سربازان در مجموعه پلیس ممتاز و ارزشمند است

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با بیان اینکه رشادت کارکنان وظیفه در دفاع از امنیت ایران اسلامی قابل تقدیر است، گفت: سربازان زینت بخش نیرو‌های مسلح هستند و از جایگاه ممتاز و ارزشمندی در مجموعه انتظامی کشور برخوردارند.

سردار مهدی معصوم بیگی در آیین قدردانی از سربازان منتخب پلیس پیشگیری که همزمان با هفته انتظامی و در ستاد پلیس پیشگیری فراجا برگزار شد ضمن گرامیداشت هفته انتظامی، هفته وحدت و ولادت حضرت رسول اکرم (ص) را تبریک گفت و اظهارکرد: خداوند متعال را شاکریم که بار دیگر توفیق حاصل شد تا در خدمت برادران و همکاران عزیز وظیفه و جوانان برومندی باشیم که پیشرفت و بالندگی کشور در گرو تلاش و ایثارگری این جوانان غیرتمند است.

وی با بیان اینکه سربازان زینت بخش نیروهای مسلح هستند، افزود: به برکت حضور جوانان وظیفه در مجموعه‌های نظامی و انتظامی، روحیه جوانی، شادابی و نشاط همیشه در این مراکز جاری و ساری است.

معصوم بیگی ادامه داد: بهره‌مندی سازمان‌های نظامی و انتظامی از دانش، مهارت و توانمندی علمی کارکنان وظیفه باعث شده است تا اجرای ماموریت‌ها از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار شود.

رئیس پلیس پیشگیری فراجا با اشاره به نقش کارکنان وظیفه در امنیت آفرینی و دفاع از کیان ایران اسلامی گفت: جایگاه کارکنان وظیفه در مجموعه انتظامی کشور ممتاز و ارزشمند است چراکه برای جامعه و آحاد مردم امنیت‌آفرین هستند.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: ایثار و از خودگذشتگی کارکنان وظیفه ارزشمند، قابل تقدیر و الگویی مناسب برای سایر جوانان کشور است.

وی از دوران جوانی و سربازی به عنوان مهمترین مرحله زندگی هر انسان و مرحله تجربه اندوزی برای ورود به زندگی اجتماعی یاد کرد و گفت: کارکنان وظیفه باید تلاش کنند از فرصت حضور در محیط‌های نظامی و انتظامی نظم پذیری، مسئولیت پذیری و زیست در شرایط مختلف را بیاموزند و با عمل به قانون تکلیف خود در قبال خدمت برای میهن عزیزمان ایران اسلامی و تعهد و دِین خود را ادا کنند.

معصوم بیگی با اشاره به ماهیت طرح ارزشمند "قاسم" که برای دومین سال با ابتکار پلیس پیشگیری فراجا در هفته انتظامی به مرحله اجرا گذارده می شود، خاطرنشان کرد: "طرح قاسم" برگرفته از نام مبارک شهید حاج قاسم سلیمانی این بزرگ مرد مدافع امنیت است تا راه و رسم و منش عزتمندانه سردار سلیمانی الگوی همه سربازان فداکار ایران اسلامی قرار گیرد.

بر اساس اعلام سایت پلیس، در این مراسم که جمع کثیری از کارکنان وظیفه فعال در ستاد فرماندهی پلیس راه آهن، فرودگاه و پلیس پیشگیری فراجا حضور داشتند از کارکنان منتخب و نمونه با اهداء لوح و پاداش نقدی تکریم و قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...