25 هزار میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص یافت


25 هزار میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس اختصاص یافت

استاندار تهران گفت: درجلسات هماهنگی سفر رئیس جمهور به مناطق مختلف استان تهران، موضوع احداث مدرسه نیز مطرح شد و در مصوبه‌ای ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس در دو سال و نیم اختصاص یافت که قسط اول این اعتبار دریافت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن منصوری در سومین اجلاس خیرین مدرسه ساز استان تهران که در محل هتل شایان ورامین برگزار شد، گفت: درجلسات هماهنگی سفر رئیس جمهور به مناطق مختلف استان تهران، موضوع احداث مدرسه نیز مطرح شد و در مصوبه‌ای ۲۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی و تجهیز مدارس در دو سال و نیم اختصاص یافت که قسط اول این اعتبار دریافت شده است.


استاندار تهران افزود: این رقم، اعتبار بسیار قابل توجهی است که اگر در کنار اعتبارات عمومی و قبلی استان قرار گیرد، تحولی عظیمی در حوزه مدارس استان تهران ایجاد می‌کند.

محسن منصوری گفت: احداث مدرسه در استان تهران از اهمیت ویژ‌های برخوردار است و خیرّین نیز دغدغه‌هایی دارند که باید با برگزاری جلسه تخصصی در محل استانداری، این مسائل بررسی و رفع شود.

استاندار تهران در پایان این مراسم که با گلریزان خیرّین مدرسه ساز همراه بود، تعهد داد با مشارکت خیرّین، ۲۰ مدرسه جدید در شهرستان ورامین احداث کند که ۷۰ درصد از هزینه احداث این مدارس را دولت و ۳۰ درصد را خیرّین تأمین می‌کنند.
همچنین مقرر شد تا ۵ مدرسه قدیمی ورامین نیز تعمیر، تجهیز و نوسازی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت