حمله به امباپه- متنفر بودم در بارسا در پست وینگر باشم!


حمله به امباپه- متنفر بودم در بارسا در پست وینگر باشم!

تیری آنری، اسطوره فوتبال فرانسه، رفتار اخیر کیلیان امباپه را مورد انتقاد قرار داده است.

به گزارش "ورزش سه"، تنها چند ماه از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن سپری شده و باز هم شایعاتی در مورد جدایی این بازیکن شنیده می شود. عدم بازی در پست مورد علاقه و رابطه بد با ستاره های دیگر، از دلایل اصلی عدم رضایت کیلیان امباپه از ماندن در پاری سن ژرمن است. اما تیری آنری به انتقاد از رفتار این ستاره جوان پرداخته و تاکید کرد هر بازیکنی باید تحت فرامین سرمربی خود باشد.

تیری آنری گفت: "هیچ کس دوست ندارد در معرض چیزی قرار بگیرد که در آن مهارت ندارد و کیلیان امباپه نیز همینگونه است، همین. اما چیزی بزرگ تر نیز در این میان به نام باشگاه وجود دارد. اما آیا پاری سن ژرمن به او این احساس را داده که باشگاه مهمترین موضوع است؟ آن‌ها کجا این کار را کرده اند؟

حمله به امباپه- متنفر بودم در بارسا در پست وینگر باشم!

در مورد داستان خودم صحبت خواهم کرد. من دوست نداشتم در کنار بارسلونا در پست وینگر کنم و از آن متنفر بودم، اما باید این کار را برای تیم انجام می دادم. حتی من نشنیدم که کسی بگوید چه کار بزرگی کردی و حاضر به بازی در سمت چپ آنهم در خدمت دیگر بازیکنانی که سابقه بین المللی و گل های کمتری نسبت به تو داشتند، شده ای.
در نهایت، تنها یک قانون وجود دارد، اگر سرمربی از شما کاری بخواهد، باید آن را به نفع تیم انجام می دهید و اینگونه تیم برنده می شود. باز اگر تیم شکست می خورد، من حداقل این حرف را درک می کردم."

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...