طعنه به بارسلونا، باختن را بلد نیستید! (عکس)


طعنه به بارسلونا، باختن را بلد نیستید! (عکس)

مارکو ماتراتزی، مدافع سابق اینتر، از امروز کری خوانی با بارسلونا را آغاز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، اینتر هفته گذشته و در یک دیدار جنجالی و پرحاشیه در سن سیرو بارسلونا را 1-0 شکست داد و ژاوی، سرمربی کاتالان ها شب گذشته اعلام کرد که تیمش امشب به دنبال انتقام در دیدار برگشت امشب خواهد بود. اما ماتراتزی که در سال 2010 برای اینتر بازی می کرد، در آن شب تاریخی حذف بارسلونا در نوکمپ با هدایت ژوزه مورینیو در رختکن نراتزوری حضور داشت و حالا او ساعاتی قبل از شروع بازی در اینستاگرام به کاتالان ها طعنه زده است.

مارکو ماتراتزی در صفحه خود نوشت: "هیچ احساسی بهتر از این نیست که در برابر کسانی که راه و روش قبول شکست را بلد نیستند، پیروز شوید."

اما منظور ماتراتزی از این متن به نبرد 11 سال پیش دو تیم برمی گردد. او چند عکس از باخت 1-0 اینتر در نوکمپ در سال 2010 نیز به این پست اضافه کرد، شکستی که برای راهیابی به فینال لیگ قهرمانان کافی بود. پس از سوت پایان بازی، مدیران نوکمپ سیستم آبیاری ورزشگاه را روشن کردند تا بازیکنان اینتر و در راس آنها ژوزه مورینیو را از جشن گرفتن در زمین منصرف کرده و کاری کنند آنها راهی رختکن شوند. اما تعداد زیادی از ستاره های اینتر علیرغم خیس شدن نیز به جشن و شادی در نوکمپ ادامه داده و یکی از بدترین شب های هواداران بارسلونا را رقم زدند.

طعنه به بارسلونا، باختن را بلد نیستید! (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...