نخستین برد شهدابی‌ها/ پیروزی لبنیات هراز در بازی خانگی


نخستین برد شهدابی‌ها/ پیروزی لبنیات هراز در بازی خانگی

تیم شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی در سومین هفته لیگ برتر والیبال مردان به نخستین برد خود دست یافت تا این تیم از بحران نتیجه نگرفتن خارج شود.

هفته سوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه بیستم مهرماه) با هفت دیدار در شهر‌های گرگان، مریوان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان و آمل بدون تماشاگر پیگیری می‌شود.

تیم والیبال شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر در دومین مسابقه این هفته رقابت‌ها در سالن شاهدیه یزد میزبان شهرداری گنبد بود.

شاگردان محمدرضا تندروان در این مسابقه سه بر صفر و با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۶، ۲۶ بر ۲۴ و ۲۵ بر ۲۰ حریف خود را شکست دادند تا به نخستین برد خود در این رقابت‌ها دست یابند. نماینده گنبد نیز با پذیرش این شکست بدون برد و امتیاز در رتبه سیزدهم جدول لیگ برتر مردان باقی ماند.

محمدحسن خوشدل، بهروز جعفری، کیوان عابدزاده و اسماعیل رزقی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند. این دیدار که ۸۵ دقیقه طول کشید، هیچ کارت زرد و قرمز نداشت.

سومین مسابقه این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل برگزار شد و تیم لبنیات هراز موفق به شکست گیتی‌پسند اصفهان شد.

نماینده اصفهان در ست سوم این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیاز‌های ۲۷ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۲۵ بر … نتیجه را به حریف خود واگذار کرد تا دومین ناکامی فصل خود را تجربه کند.

شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنیات با این برد، دومین پیروزی خود را به دست آوردند و شش امتیازی شدند.

حسین پورکاشیان و مسعود یزدان‌پناه ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت ۱۱۸ دقیقه طول کشید.

محمدرضا درفش کاویان و وحید خراسانی نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند. مهران ملکی بازیکن شماره شش لبنیات هراز آمل در ست چهارم این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور