مراکز صنعتی البرز نیازمند نیروی کار هستند


مراکز صنعتی البرز نیازمند نیروی کار هستند

کرج- استاندار البرز گفت: تمامی مراکز صنعتی البرز نیازمند نیروی کار هستند اما مشکل اسکان یکی معضلات در این زمینه است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت سالن اسکان کارگری در اشتهارد با تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: تمامی مراکز صنعتی البرز نیازمند نیروی کار هستند اما مشکل اسکان یکی معضلات در این زمینه است.

وی بیان کرد: بر این اساس درصدد هستیم که با همراهی واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی و دستگاه‌های متولی این امر، نسبت به ساخت و راه اندازی محل‌هایی برای اسکان کارگران و نیروهای متخصص بمنظور صرفه‌جویی در هزینه‌های اسکان و تردد، اقدام کنیم.

استاندار البرز تصریح کرد: این سالن با ظرفیت اسکان برای ۳۰۰ تن ظرف مدت ۶ ماه مورد بهره برداری قرار می‌گیرد و در کنار این موضوع نیز درصدد هستیم مکان‌هایی برای اسکان خانواده‌های کارکنان شهرک‌های صنعتی نیز ایجاد شود.

وی با اشاره به بازدید از یک واحد تولیدی در صنعتی اشتهارد تصریح کرد: این واحد بخش بزرگی از نیاز روغن کشور را با استفاده از تمامی ظرفیت خود، تأمین می‌کند.

عبداللهی خاطرنشان کرد: این واحد در شرایط مطلوبی به لحاظ تولید و ذخیره روغن مورد نیاز کشور به سر می‌برد.

وی افزود: این واحد تولیدی به امکان مهم تصفیه خانه نیز مجهز است و آب و فاضلاب تولیدی شده در کارخانه طی مراحلی، قابل شرب است.

استاندار البرز با اشاره به بازدید از تصفیه‌خانه شهرک صنعتی اشتهارد متذکر شد: امیدواریم با اتخاذ تدابیر لازم فعالیت این تصفیه‌خانه با توجه به استقرار تیم جدید عامل نگرانی مردم را از بین ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید