کشف مخازن دپوی 86 هزار لیتر گازوئیل قاچاق


سرهنگ علی آقا کارخانه گفت: مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی یکی از اولویت‌های مهم پلیس است و در همین راستا نیز ماموران پلیس اسلامشهر اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان کردند. وی ادامه داد:‌ در این راستا، پلیس مبارزه با قاچاق کالا...

سرهنگ علی آقا کارخانه گفت: مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی یکی از اولویت‌های مهم پلیس است و در همین راستا نیز ماموران پلیس اسلامشهر اقدام به کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان کردند.

وی ادامه داد:‌ در این راستا، پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی به یک دستگاه خودروی خاور دارای تانکر که در حال تخلیه فرآورده‌های نفتی از نوع گازوئیل بود، مشکوک شدند و آن را تحت نظر قرار دادند. در ادامه با هماهنگی مقام قضائی، ماموران اقدام به بازرسی از محل کردند که در جریان آن ۸۶ هزار لیتر سوخت قاچاق از این محل کشف شد.

کشف مخازن دپوی 86 هزار لیتر گازوئیل قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد:‌ در این خصوص متهمانی نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، آنان تحت بازجویی قرار گرفته که در جریان آن اعتراف کردند که سوخت قاچاق را در مخزن‌هایی با حجم‌های مختلف ذخیره و به صورت غیرمجاز نگهداری کرده‌اند تا در فرصتی مناسب برای فروش بارگیری کنند.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس غرب استان تهران، به گفته وی سوخت‌های قاچاق کشف شده به چرخه توزیع بازگشته و متهمان دستگیری شده نیز پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرباز کوچک