ارسال 24 هزار و 779 اثر به جشنواره رسانه‌های دانش‌آموزی


ارسال 24 هزار و 779 اثر به جشنواره رسانه‌های دانش‌آموزی

دبیر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌های دانش‌آموزی (رسانش) گفت: امسال 24 هزار و 779 اثر را از سراسر کشور دریافت کردیم که در قالب 5 هزار تیم آثار ارسال شد.

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدصالح جباری دبیر چهارمین دوره جشنواره رسانه‌های دانش‌آموزی (رسانش) در اختتامیه این جشنواره که در خبرگزاری فارس برگزار شد، گفت: در دی ماه سال 97 اولین دوره جشنواره رسانش را آغاز کردیم که تا پیش از آن برای رسانه‌های مکتوب به نام مداد کمرنگ بود.

وی افزود: در آن زمان به آقای تاریخی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان پیشنهاد دادیم تا جشنواره را پرورش دهیم که در 16 رشته از جمله 4 بخش صوتی، تصویری، مکتوب و فضای مجازی از سال 97 آغاز کردیم. در سال اول حدود هزار اثر دریافت شد،‌ سال دوم 4 هزار اثر،‌ سال سوم 15 هزار اثر و امسال 24 هزار و 779 اثر را از سراسر کشور دریافت کردیم که در قالب 5 هزار تیم آثار ارسال شد.

مسؤول دبیرخانه رسانش اظهار کرد: از پایان فراخوان تا کنون تیم دبیرخانه با وسواس به داوری پرداختند و حدود 80 هزار مرتبه داوری انجام شده است. ما در سه مرحله داوری انجام دادیم و دانش‌آموزانی که در این سه روز در خدمت‌شان هستیم از منتخبین این جریان هستند. بهترین کیفیت‌ها در بخش تصویری و سپس صوتی بود؛‌ در دختران بهترین کیفیت‌ها، در بخش صوتی، پادکست‌ها و رادیوها بود و در بخش پسران کارهای تصویری، مستند و گزارش تلویزیونی بهترین کیفیت را داشتند. امروز که نتایج در این مرحله نهایی اعلام می‌شود راستی‌آزمایی صورت گرفت و تا خود امروز صبح دوباره اثر ارسال کردند و ما در حال داوری بودیم.

جباری با اشاره به اینکه برخی امتیازها به یکدیگر نزدیک است و ما با وسواس سعی کردیم حقی ضایع نشود، افزود:‌ امیدواریم امسال در رسانش درباره روایت بتوانیم ارتقاء پیدا کنیم و حتما رسانش نسبت به دوره سوم از این جهت ارتقاء پیدا کرده و ویژه کارهایی در روز قدس انجام شده است.

پایان پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا