مسئله فقط پول نیست:/ چرا یوونتوس آلگری را اخراج نمی‌کند؟


مسئله فقط پول نیست:/ چرا یوونتوس آلگری را اخراج نمی‌کند؟

دلایل مختلفی برای عدم قطع همکاری بین یوونتوس و مکس آلگری وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم نتایج وحشتناک یوونتوس در سری آ و لیگ قهرمانان، هنوز مدیران باشگاه تصمیمی به قطع همکاری با مکس آلگری نگرفته اند و بسیاری تنها مسائل مالی را دلیل این تصمیم می دانند. قرارداد هفت میلیون یورویی آلگری به اضافه پاداش و ماندن دو سال و نیم از قرارداد نیز البته مشکل بزرگی برای یوونتوس است، اما مسئله از این فراتر است.

گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد دو دلیل دیگر نیز برای عدم اخراج آلگری وجود دارد. ابتدا اینکه در میانه فصل سرمربیان زیادی در دسترس نیستند. زین الدین زیدان و توماس توخل مهمترین نام های فعلی هستند، اما یوونتوس نمی‌خواهد در اوایل رقابت‌ها یک انتخابی حیاتی برای آینده تیم داشته باشد. به عبارت دیگر آنها هنوز نمی‌خواهند جانشین دائمی برای آلگری پیدا کنند، زیرا می‌دانند که سرمربی بعدی باید یوونتوس را در چند فصل آینده هدایت کند.

مسئله فقط پول نیست:/ چرا یوونتوس آلگری را اخراج نمی‌کند؟

اگر اوضاع از کنترل خارج شده و مکس آلگری قبل از پایان فصل برکنار شود، یوونتوس به احتمال زیاد یک سرمربی موقت انتخاب خواهد کرد و یافتن جایگزین طولانی مدت برای آلگری به سال 2023 موکول می شود. همچنین مکس آلگری و آندره‌آ آنیلی دوستی صمیمی و محکمی دارند و اخراج سرمربی برای مالک یوونتوس دشوار است. گروه مدیریت باشگاه هنوز تصور می کنند که آلگری می تواند اوضاع را تغییر دهد و بنابراین این سرمربی ایتالیایی حداقل فعلا اردوی بیانکونری را ترک نخواهد کرد.

در اولین سال حضور آندره‌آ آنیلی به عنوان رئیس باشگاه در فصل 11-2010، او با وجود قرار گرفتن یوونتوس در رتبه هفتم، لوئیجی دلنری را اخراج نکرد و او شغل خود را تا پایان فصل حفظ کرد. سپس در تابستان 2011 آنتونیو کونته جایگزین دلنری شد و دوران طلایی جدیدی را در باشگاه آغاز کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا