جریان تندروی صهیونیستی موجب تشتت در جامعه اسلامی شده است


امام جمعه آق قلا گفت: متأسفانه جریان تندروی صهیونیستی و تندروی دینی باعث شد که ما شاهد تشتت در جامعه اسلامی باشیم.

جریان تندروی صهیونیستی موجب تشتت در جامعه اسلامی شده است
به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، عبدالرزاق رهبر، امام جمعه آق قلا، ظهر چهارشنبه 20 مهرماه در سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، تأکید کرد: علمای جهان اسلام در این اجلاس گرد هم آمده اند تا راهی که امام خمینی (ره) تبیین فرموده اند به مسلمانان نشان دهند.

وی افزود: حضرت امام (ره) در دوران حیات خود تأکید داشتند در شرایطی که جهان دچار مشکلات بسیاری است بهتر است امت اسلامی به دنبال وحدت باشند و دست از هرگونه اختلاف بردارند و تلاش کنند در مدارس و مساجد و ... وحدت را به منصه ظهور برسانند.

امام جمعه آق قلا با اشاره به اینکه اعضای یک جامعه اسلامی به مثابه اعضای یک پیکرند و اگر یکی از اعضا دچار مشکل شود بقیه اعضا نیز دچار مشکل خواهند شد، تأکید کرد: ما باید تلاش کنیم همدردی و همبستگی را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و با تمسک به قرآن و سنت پیامبر (ص) می توانیم آن راه را پیدا کنیم.

امام جمعه آق قلا افزود: متأسفانه جریان تندروی صهیونیستی و تندروی دینی باعث شد که ما شاهد تشتت در جامعه اسلامی باشیم.
وی با بیان اینکه درخت انقلاب اسلامی با خون پاک پاسداران انقلاب رشد کرده است، خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب تلاش کردند اختلافی را بین حاکمیت و مردم ایجاد کنند و با جریانات خطرناکی چون داعش تلاش کردند اسلام را خدشه‌دار کنند، اما به خواست خدا نتوانستند به اهداف خود دست یابند.
امام جمعه آق قلا ادامه داد: در سوریه و عراق و یمن نیز دشمنان به خونریزی مسلمانان دست زده و تلاش کردند این کشورها را هدف قرار دهند اما با تدبیر امام خامنه‌ای - حفظه الله- همه توطئه‌های دشمنان خنثی شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید بدانیم حفظ شعائر اسلامی و تمسک به راهی که پیامبر اسلام و ائمه ما داشتند، توانست به ما کمک کند که بتوانیم گام مستحکم‌تری در راه ایجاد وحدت برداریم و مسلما اختلافاتی که امروز وجود دارد در برابر عظمت وحدتی که امام خامنه ای منادی آن بوده و هستند، ناچیز است.
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس