بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست


جواهر ماه تولد طالع بینی میتواند بینشی در مورد تعداد زیادی از جنبه های‌ شخصیت شـما ارائه دهد، اما آیا می‌دانستید کـه ستاره ها همچنین میتوانند سلیقه شـما را در مد نشان دهند؟ اگر میخواهید ظاهر خودرا اصلاح کنید یا فقط چیزی کمی متفاوت می خواهید،...

بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست

جواهر ماه تولد

طالع بینی میتواند بینشی در مورد تعداد زیادی از جنبه های‌ شخصیت شـما ارائه دهد، اما آیا می‌دانستید کـه ستاره ها همچنین میتوانند سلیقه شـما را در مد نشان دهند؟ اگر میخواهید ظاهر خودرا اصلاح کنید یا فقط چیزی کمی متفاوت می خواهید، میتوانید با چند اکسسوری کـه بـه دقت تنظیم شده‌اند و با کمک طالع بینی، یک بیانیه بزرگ ایجاد کنید. برای یافتن جواهراتی کـه باید بر اساس علامت زودیاک خود بپوشید، بـه پیمایش ادامه دهید، از گردنبندهای شیک گرفته تا دستبندهای پلاستیکی بازیافتی گرفته تا مهره های‌ کمری بد بو.

چگونه حلقه های خود را به زیباترین شکل ممکن روی هم قرار دهید

فروردین: ردیاب تناسب اندام مد روز

بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست

پر جنب و جوش، آتشین و پر انرژی، شـما یکی از جاه طلب ترین نشانه های‌ زودیاک هستید، برج حمل. تحت حاکمیت مریخ، سیاره عمل، هیچ چیز مانع از دستیابی شـما بـه اهدافتان نمی‌شود. شـما بـه جواهری نیاز دارید کـه حرفه ای بـه نظر برسد و بـه شـما حس تمایز بدهد، اما بـه زندگی پرمشغله بعد از کار و فعالیت های‌ بدنی شـما نیز تبدیل شود.

Dayna Schmidt-Johnson، اخترشناس مقیم Writual Planner، یک «دستبند یا انگشتر ردیابی تناسب اندام رو بـه جلو» را توصیه میکند کـه بـه شـما کمک می کند «بـه تمام اهداف تناسب اندام خود ادامه دهید» و «بـه اسانی از ورزشگاه بـه ساعت اجتماعی بروید».

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب جواهرات | دیدن جواهرات و زیورآلات طلا در خواب

اردیبهشت: گردنبند کریستالی زیبا

بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست

شـما یک نشانه بسیار شهوانی و آرام هستید، بنابر این جواهرات زیبایی کـه انرژی زمین بـه زمین طبیعی شـما را افزایش می دهد ضروری اسـت. برج ثور بر گردن و گلو حکومت می کند، بنابر این شـما می خواهید با یک گردنبند کریستالی چشم نواز توجه را بـه این ناحیه جلب کنید. ویرجینیا کاستیلیونه، اخترشناس مقیم برای جواهرات اتوریتی، میگوید: «من آکوامارین را بـه عنوان یک کریستال توصیه می کنم… زیرا باعث میشود ثور خاکی و شکاک بـه تدریج با انرژی الهی درون خود در تماس باشد.

از آنجایی کـه زهره، سیاره زیبایی شناسی بر شـما کنترل می کند، زنجیره ای کلاسیک را ترجیح میدهید کـه هنوز ظاهری منحصر بـه فرد بـه ان دارد. اما بـه عنوان یک علامت ثابت، ممکن اسـت در تغییر سلیقه خود کندتر عمل کنید، بنابر این بهتر اسـت جواهری را انتخاب کنید کـه یک قطعه سرمایه گذاری نیز باشد.

خرداد: ساعت هوشمند شیک

بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست

با اعتماد بـه نفس و سرزنده، شـما همیشه بـه دنبال لوازم جانبی جسورانه ای هستید کـه توجه مردم را بـه خود جلب کرده و بـه شـما اجازه می دهد تا از دیگران متمایز شوید. با این حال، برنامه شلوغ شـما بـه این معنی اسـت کـه در انتخاب مد نیز بـه انعطاف پذیری نیاز دارید. از آنجایی کـه شـما همیشه در حال حرکت هستید، یک ساعت هوشمند کـه با همه ی برنامه‌ها و تقویم‌های‌ آنلاین شـما یکپارچه شود، الزامی اسـت.

بعلاوه، Gemini بر مچ دست و دستها حکومت می کند و این جواهری را بـه یک جواهر عالی تبدیل می کند کـه شـما را منظم نگه می دارد. آلارم‌هایی را تنظیم کنید تا بـه شـما یادآوری کنند کـه چه زمانی برای جلسات خود حرکت کنید، از میزان مصرف آب خود مراقبت کنید و حتی هر چند وقت یک بار استراحت کنید. برای مطابقت با سنگ تولد خود «و شخصیت جذاب خود»؛ ساعتی زیبا با رنگ پاستلی یا مرواریدی زیبا انتخاب کنید.

تیر: حلقه خلق و خو

بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست

تو عاشق نوستالژی هستی، تیر. و بـه عنوان علامتی کـه توسط ماه اداره میشود، سیاره ای کـه بر احساسات و شهود ما کنترل می کند، شـما با احساسات خود و همچنین احساسات دیگران هماهنگ هستید. شـما تمایل دارید مقدار زیادی از این انرژی بیرونی را جذب کنید، بنابر این هیچ جواهری برای شـما مناسب تر از یک حلقه خلق و خوی نیست کـه بتواند بـه شـما اطلاع دهد کـه زمان استراحت فرا رسیده اسـت.

اشمیت جانسون می‌گوید: «هر سرطانی باید حداقل یک حلقه خلق و خوی داشته باشد. او می افزاید کـه این حلقه علاوه بر این‌که “کلی بـه عقب برگشته دهه 90” اسـت، بـه دوستان شـما کمک می کند “احساس شـما را بدانند بدون این‌که حتی وادار باشید از پوسته خود خارج شوید.”

مرداد: گردنبند بیانیه

بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست

تو یک دزد صحنه هستی، لئو، و نمی توانی جلوی ان را بگیری! تحت حاکمیت خورشید، سیاره سرزندگی و جوانی، دوست دارید وای باشید و بـه جواهری نیاز دارید کـه با شخصیت برونگرای شـما مطابقت داشته باشد. البته، رنگ طلایی برای کمد لباس شـما ضروری اسـت، زیرا رنگ قدرت زودیاک شماست. شـما تعارف را بیشتر از خود زندگی دوست دارید و هیچ چیز مانند یک گردن بند توجه را جلب نمی‌کند.

با این حال، این قطعات نیرومند می‌توانند بیشتر از صرفاً در تمجیدها انجام دهند. آن ها همچنین میتوانند بـه شـما کمک کنند تا اهداف تجلی خودرا افزایش دهید. “من توصیه می کنم کـه لئو یک [گردنبند] بپوشد کـه سمبل قدرتی باشد کـه می‌خواهند تجسم کنند، مانند ستاره در تاروت، کـه نشان دهنده نقطه مقابل لئو در طالع بینی اسـت. با گذشت زمان، یک طلسم ستاره ای بـه آن ها کمک می کند تا استعدادهای خودرا در آغوش بگیرند ودر کانون توجه قرار گیرند. این چیزی اسـت کـه لازم اسـت،” .

شهریور: جواهرات طبیعت

بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست

دقیق، منظم و کمی کمال گرا، عاشق کاری هستید کـه بـه خوبی انجام شده باشد. با این حال، چیزهای بیشتری از آگاهی بیش از حد برای شـما وجوددارد. شـما همچنین عاشق ظرافت و بیان خود هستید و اغلب زمانی را بـه تنهایی برای شارژ مجدد و تمرکز بر مراقبت از خود اختصاص می‌دهید.

بـه عنوان یک علامت زمین، شـما با طبیعت در ارتباط هستید و زمانی کـه در فضای باز هستید بیشترین حس ذن را دارید. بـه خود و اطرافیانتان یادآوری کنید کـه شـما نشانه‌ای هستید کـه همه ی چیز در زیر ان با جواهرات دست ساز با برگ فشرده رشد میکند.

با یک آویز یا دستبند زیبا کـه سرخس یا شبدر مورد علاقه شـما را بـه نمایش میگذارد، تمایلات خاکی خودرا نزدیک قلب خود نگه دارید. شـما همچنین بـه چیزهای آزمایش شده و واقعی علاقه دارید، بنابر این هرگز با یک زنجیر نقره ای براق و جاودانه اشتباه نخواهید کرد تا کمی درخشندگی بـه ظاهر بیافزایید.

مهر: گردنبند قفسه عتیقه

بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست

برای این علامت زهره و مد پیشگام، زیبایی یک چیز بزرگ اسـت. هر زیورآلاتی کـه سلیقه و استایل شـما را بـه نمایش بگذارد، ضروری اسـت. شـما عاشق قطعات منحصر بـه فرد هستید، اما ترازوها نیز عاشقان طبیعی هستند کـه با افتخار عشق خودرا بـه همه ی اطرافیان خود نشان میدهند. این ویژگی‌ها رابا یک قفسه‌ی قدیمی بـه شکل قلب در اطراف یک زنجیر طلایی زیبا بیان کنید، یک یادگاری شخصی کـه منحصر بـه شـما خواهد بود.

آبان: پیرسینگ بدن

بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست

عقرب ها نشانه ای از افراط و تفریط هستند، تاریک و مرموز یا گرم و محبت آمیز، کـه خواندن آن ها را دشوار می کند. مهم نیست کـه در زندگی چه کاری انجام میدهید، ترجیح میدهید ان رابا کمی درام و ذوق انجام دهید. کمتر احتمال دارد کـه مد را بـه خاطر روندها آزمایش کنید.

شـما ترجیح می‌دهید بـه لطف سیاره های‌ حاکم خود مریخ، سیاره اشتیاق، و پلوتون، سیاره دگرگونی، خودرا بـه طور کامل از طریق ظاهر خود ابراز کنید. شـما دوست دارید جملات ظریفی را بیان کنید کـه جنبه تیره‌تر شـما را نشان میدهد، و پیرسینگ بدن تنها چیزی اسـت کـه باید برجسته شود. بینی، لب‌ها، ابروها – وقتی شروع کردید، عقرب، میخواهید بیشتر و بیشتر بـه دست آورید! و با جواهرات امروزی کـه بدون سوراخ کردن پوست بـه بدن می‌چسبند، گزینه‌های‌ بی‌پایانی برای تغییر ظاهر خود در هر زمان کـه بخواهید دارید.

آذر: مهره های کمر

سرگرم کننده و ماجراجو، شـما همه ی در مورد بیانیه. با این حال، بـه عنوان نشانه ای کـه همیشه در حال حرکت اسـت، قوس با جواهراتی کـه خیلی حجیم هستند یا مانع از سرگرمی های‌ پر جنب و جوش شـما میشوند، مبارزه می کند. درست مانند روابط شخصی شـما، جواهرات مناسب بـه شـما این امکان را می دهد کـه آزادی خودرا در آغوش بگیرید و احساس گرفتگی نکنید. «دانه‌های‌ کمر راهی عالی برای حفظ سبک زندگی فعال شـما بدون چسبیدن بـه ردیاب تناسب اندام هستند.

آن ها همچنین لوازم جانبی مناسبی برای سفر هستند «هیچ فناوری برای از دست دادن وجود ندارد!» ودر صورت نیاز بـه اسانی زیر لباس های‌ شـما پنهان می‌شوند. ناگفته نماند کـه این اکسسوری‌های‌ رنگارنگ در رنگ‌ها و شکل‌های‌ مختلف و متناسب با سبک منحصر بـه فرد شـما هستند.

دی: گردنبند کلاسیک زنجیره ای

بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست

چه دریک مهمانی شام فانتزی شرکت کنید یا فقط بـه سر کار بروید، همیشه لباس میپوشید کـه تحت تاثیر قرار دهید و عاشق پوشیدن جواهرات مجلل هستید. با این حال، برج جدی طبق معمولً برای همه ی هیاهوها و شلوغی های‌ جعبه جواهرات وقت ندارند.

شـما تمایل دارید کـه یک نشانه بالغ و بسیار آگاه بـه موقعیت باشید، بنابر این روی چیزی کلاسیک و خوش سلیقه سرمایه گذاری کنید. برای داشتن ظاهری دراماتیک ودر عین حال مسحورکننده، یک گردنبند زنجیر طلای جاودانه یک جواهرات پیچیده اسـت کـه با مراقبت و توجه مناسب برای چندین دهه ماندگار خواهد بود. میتوان ان را در هر جایی، تقریبا با هر چیزی پوشید، و ان را بـه جواهری عالی تبدیل می کند تا شـما را بـه سمت اهداف خود حرکت دهد.

بیشتر بخوانید: مجموعه ی جواهرات زیبا و شیک عروس

بهمن: خلخال جذاب

بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست

بـه عنوان شورشی زودیاک، شـما عاشق همه ی چیزهای غیر معمول و غیرمنتظره هستید. شـما تمایل دارید از لوازم رنگی استفاده کنید کـه شخصیت پر جنب و جوش شـما را برجسته می کند یا قطعات جالبی کـه داستانی از سفر های زیاد شـما را بازگو می کند.

بنابر این جواهرات ایده آل برای شـما چیزی منحصر بـه فرد ودر عین حال همه ی کاره اسـت کـه میتواند بـه روش های‌ مختلفی مدل شود. دلو حامل آب اسـت و بـه این ترتیب بر گوساله ها، پاها و مچ پاها حکومت می کند. با یک خلخال جذاب کـه بـه شـما یادآوری میکند هر از چند گاهی انگشتان پا را در آب فرو کنید، آگاهی عمدی را بـه این قسمت ازبدن خود بیاورید. من توصیه می کنم برای تکمیل ظاهر و تقویت میل دلو برای تغییر دائمی، جذابیت آمیتیست انتخاب کنید.

اسفند: دستبند پلاستیکی بازیافتی اقیانوس

بر اساس ماه تولد خود، چه جواهراتی مناسب شماست

بـه عنوان آفتاب پرست زودیاک، استایل شـما فوق العاده روان اسـت و می توانید بـه طور یکپارچه از روندی بـه روند دیگر حرکت کنید «و تک تک آن ها را تکان دهید». شـما دوست دارید جنبه خلاقانه و همچنین جنبه معنوی خودرا بپذیرید و اهمیت زندگی با ارزش های‌ خودرا درک می‌کنید. یک دستبند ساخته شده از آشغال های‌ پلاستیکی بازیافتی کـه در اقیانوس یافت میشود، هم با طبیعت دوست درونی شـما صحبت می کند و هم یک یافته شیک اسـت.

ماهی‌ها رویاپردازان ما هستند، ان‌هایی کـه امید زیادی بـه آینده دارند و شهودی نسبت بـه آینده دارند. “بـه دنیا نشان دهید کـه منظور شـما تجارت با دستبند ساخته شده از پلاستیک بازیافتی اقیانوس اسـت. نجات ماهی و نجات سیاره کار خوبی اسـت!”

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مد،لباس و پوشاک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس