جاده هراز مسدود می‌شود


جاده هراز مسدود می‌شود

مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای، از انسداد در محور هراز واقع در استان مازندران به سبب اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری خبر داد.

مرکز مدیریت راه‌های کشور با انتشار اطلاعیه‌ای، از انسداد در محور هراز، واقع در استان مازندران، خبر داد و اعلام کرد: این محور از ۲۴ تا ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۱، روزهای یکشنبه تا سه شنبه به صورت ۲۴ ساعته و روز چهارشنبه تا ساعت ۱۲ مسدود است.

براساس اعلام این مرکز محور هراز به سبب اجرای عملیات خاکبرداری و ترانشه برداری، از کیلومتر ۷۰۰+۹۰ الی ۹۵۰+۹۰، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین چالوس و سوادکوه (فیروزکوه) انجام می‌شود.

مرکز مدیریت راه‌های کشور در اطلاعیه خود آورده است: تردد در محور هراز، واقع در استان تهران، از ۲۳ مهر تا هشتم آبان ماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۸:۳۰ در روزهای شنبه و از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۸:۳۰ در روزهای یکشنبه تا سه شنبه و از ساعت ۶:۳۰ الی ۱۲ روزهای چهارشنبه هر هفته به غیر از روزهای پنج شنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به سبب اجرای عملیات زیرسازی، تراش و روکش کلی آسفالت معیوب، از کیلومتر ۰ الی ۴۰۰+۱۶، همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو