همچنان دوست ندارم درباره داوران صحبت کنم/ حسینی: نکونام جزو بهترین مربیان فوتبال ایران است


همچنان دوست ندارم درباره داوران صحبت کنم/ حسینی: نکونام جزو بهترین مربیان فوتبال ایران است

سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد شاگردان جوانش بتوانند در بازی با فولاد با خودباوری، توانایی‌های خود را به بهترین شکل نشان بدهند.

به گزارش “ورزش سه” مجتبی حسینی، سرمربی پیکان در خصوص بازی با فولاد گفت: تیم ما شرایط نسبتا مناسبی دارد و خودمان را برای بازی با فولاد آماده کرده‌ایم. فولاد تیم سختکوش و پرمهره‌ای است که از کادرفنی بادانشی سود می‌برد. در راس این کادر جواد نکونام حضور دارد که هم در دوران بازی جزو بهترین های کشور بود و هم الان جزو بهترین مربیان فوتبال ایران است. ایشان تیم خوبی را درست کرده که با سبک خاصی فوتبال بازی می‌کند و می‌بینید که موفق هم بوده‌اند.

وی ادامه داد: فولاد هفته گذشته توانست استقلال را در ورزشگاه آزادی متوقف کند. بازی کردن جلوی تیمی که نکونام سرمربی اش است کار دشواری خواهد بود اما تلاش می‌کنیم با دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی پیکان همچنین گفت: تیم ما یک تیم جوان است که بر اساس بضاعت‌مان سعی می‌کنیم نتایج خوبی به دست بیاوریم. بعد از تساوی با آلومینیوم اراک سعی کردیم بچه‌ها را به بهترین شکل آماده مسابقه با فولاد کنیم و امیدوارم بچه‌ها با خودباوری توانایی های خود را به بهترین شکل به نمایش بگذارند و به آنچه استحقاقش را داریم دست پیدا کنیم.

وی در پاسخ به پرسشی درباره داوری مسابقه با فولاد و قضاوت بیژن حیدری در این دیدار گفت: همچنان دوست ندارم صحبتی درباره داوران و عملکرد آنها انجام بدهم. قبلا هم گفته‌ام که نباید فشاری روی داوران بگذاریم. برای آقای حیدری آرزوی موفقیت در مسابقه عصر پنجشنبه را دارم.

حسینی درباره غایبان پیکان برای مسابقه با فولاد گفت: به غیر از امیرحسین غلامی که چند هفته قبل رباط صلیبی اش آسیب دید، غایب دیگری نداریم. خوشبختانه می‌توانیم از همه بازیکنان استفاده کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی