رئیس دانشگاه تبریز: هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیست


رئیس دانشگاه تبریز: هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیست

رئیس دانشگاه تبریز، در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی وقایع اخیر در تبریز گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و نظر مساعد دادستان محترم مرکز استان، تاکنون تمامی دانشجویان بازداشت شده در تبریز آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود...

رئیس دانشگاه تبریز: هیچ دانشجویی از این دانشگاه در بازداشت نیست

رئیس دانشگاه تبریز، در خصوص آخرین وضعیت دانشجویان بازداشتی وقایع اخیر در تبریز گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده و نظر مساعد دادستان محترم مرکز استان، تاکنون تمامی دانشجویان بازداشت شده در تبریز آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

به گزارش انتخاب به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده، افزود: دانشجویان فرزندان ما هستند و ما به‌هیچ عنوان حاضر نیستیم که این عزیزان به‌جای حضور در دانشگاه در بازداشتگاه باشند، در جریان اغتشاشات اخیر کاملا مشخص بود که دشمنان انقلاب با سواستفاده و تحریک احساسات دانشجویان قصد برهم زدن امنیت و آسایش کشور را داشتند و ما از ابتدا صف دانشجویان را جدا از خط دشمن می دانیم.

وی در خاتمه از والدین دانشجویان خواست که در شرایط حساس کنونی بیش از پیش مراقب فرزندان خود بوده و اجازه ندهند در دام و تله‌ی دشمنان بیفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج